écht goede waterproef mascara

Hoi meiden,
Voor de herfstvakantie ben ik nog even op zoek naar een goede waterproofmascara. Dus eentje die gewoon blijft zitten, en er ook nog op zit na een dagje strand/zwembad. Ben benieuwd welke jullie gebruiken, wil je er ook gelijk even de prijs bijzetten, (of een indicatie daarvan).

ligt het aan mij of maken ineens vet veel mensen nieuwe topics aan
upje voor jou

rimmel 100% waterproof
http://www.cosmopinie.nl/product/rimmel_100_waterproof.html

opzich een redelijke mascara, maar verwacht geen wow-effect van. hij doet was een normale mascara doet en daarbij is hij wel heel waterproof :wink:

die heeft m’n zus ook geloof ik, ga ik misschien ook maar eens proberen dan! =)

Max Factor, false lash effect.
Blijft super goed zitten en zit ook mooi :slightly_smiling_face: Weet niet meer hoe duur ie is, wel over de 10 euro maar dan heb je ook wat :wink:

iemand verder nog? :grinning:

ik heb waterproof mascara van catrice. Ik vind het een hele goede, is nog nooit uitgelopen :slightly_smiling_face:

je kan em kopen bij kruitvat voor ongeveer 3 euro

De L’oreal telescopic waterproof versie, ik kon zwemmen en vegen in mijn ogen wat ik wilde maar geen enkel dingetje ervanaf :slightly_smiling_face: De mascara zelf is wel minder goed als een normale, je krijgt er geen wauwefect van

ik had het zelfde;)

telescopic <3

De waterproof mascara van de hema. hijs maar 4 euro, maar blijft mega goed en lang zitten!

^ die inderdaad! Top mascara. En dat voor 4 euro. :grinning:

Die krijg ik er ook alleen maar af met van die olie xD

Maybelline New York Volum’ Express Waterproof.
Hij is vaak alleen een beetje te goed waterproof. Maar hij smeert heel goed en ik vind het borsteltje ook heel fijn. Hij is alleen wel 13 euro.(Of in ieder geval rond de 10 euro).

Jaaaa!

haha, gemm. cijfer : 3,6

Agree! Al doet hij niet wat mijn favo mascara doet, maar hij is redelijk goed en echt 100% waterproof.