echt gewoon, dilemma

okee, geen dilemma, maar voor mij dan xD.

Okee hier is het verhaal, ik probeer het kort te houden :’)

Nou kijk, ik vind/vond dus een jongen leuk, maar het was de vriend van een best wel goede vriend van mij. Dus ik vertel het aan die goede vriend, want hij wilde het graag weten, blabla, hij zei dat die blij was voor mij. Maar ik vertelde het en toen naja, gebeurde er niet veel.
En hij wilde het dus heel graag vertellen, helaas moest ik van school, dus zou ik hem toch niet meer zien als hij dr dom over zou doen, dus smste ik die goede vriend dat hij hetmocht vertellen.

Maar nou heb ik dus mijn twijfels over dat die het vertelde, want hij zei dat die het op msn vertelde, maar hij heeft nooit echt gespreks geschiedenis gestuurd. En hij weet niet meer zeker wat die zei, en is nu ineens die geschiedenis kwijt. Maargoed,

Ik dacht er dus over, ik kan ook aan hem vragen op msn of het echt verteld is, gewoon met Heeft naam verteld dat ik je leuk vond.

Maar zou ik het wel doen, want ik mag misschien wel terug naar de ene school en ik hou niet van akward moments xD

Dus, wat zal ik doen?

xxx

O even om het duidelijker te maken, die goede vriend vond mij dus eerst leuk of nog steeds, maar ik had hem dus afgewezen omdat het niet wederzijds was

Gewoon doen, anders kom je er nooit achter. Anders zeg je toch gewoon dat je hem leuk vind ?

Jaa, ik was ook vanplan om iets te zeggen als: hoi, ik weet niet of naam het een keer had gezegt, want hij wilde het zo graag. Maar hij wilde dus dit zeggen dat ik je leuk vind.

Zoiets, maar anders kom ik er idd niet achter xD
Ik heb alleen niet de ballen om het te vragen

Ja vraag gewoon : “Heeft -dinges- wat tegen jou gezegd, over mij?”

maar ik weet niet zeker of die het dalijk heeft gezegt, en dan zeg ikhet, en dan word het zn akward gesprek met Uh nee… heeft die nooit gezegt xD.

Maar wie weet, is het wel positief, of juist niet.
Omg xD

oke ik heb het gezegt xD

Nu wachten.

ennn

hij vind me niet leuk. Maar ik heb iniedergeval het gezegt xD

aww stom voor je :frowning_face: