echt erg nog nooit gezoend 17 jaar

hee,

Ik ben 17 en heb nog nooit gezoend echt erg !!! wat moet ik nu doen als eeen jongen mij zoent ik weet dan echt niet wat ik moet doen en om nou tezeggen dat dit je 1ste x is?

hebben meerdere dit problleem :slightly_smiling_face: of gehad tips…

Ik was ook heel zenuwachtig,
ik ben dan geen 17 maartoch…
het gaat allemaal vanzelf…
het komt echt wel goed!

Probeer het je niet aan te trekken :frowning_face:.

Sowieso heeft iedereen een eerste keer gehad en geloof mij maar… Dat gaat niet altijd in 1x goed :wink:. Daar hoef je je dus geen zorgen over te maken. Iedereen is onzeker over haar eerste keer.

Het overkomt iedereen gewoon op verschillende leeftijden door allerlei omstandigheden. Dat betekent niet dat jij minder bent of niet leuk bent ofzo. Jouw tijd komt nog en jouw voordeel? De jongens van jouw leeftijd hebben al waarschijnlijk meer ervaring en is jouw 1e misschien fijner dan het geklungel van een 13 jarig knulletje :wink:?

xxx

maak je niet druk om zulke dingen, alles op zijn tijd.
als je je er druk om gaat maken gaat het cker fout gaan eerste x, laat het gewoon rusten tot de dag dat het gebeurt :stuck_out_tongue:

Het gaat serieus gewoon vanzelf. Echt waar. Ik dacht ook dat het niet goed zou komen, maar opeens denk je:“Hee, ik ben aan het zoenen” XD Tenminste, dat dacht ik toen :stuck_out_tongue:
En je moet passen zoenen als jij er klaar voor bent en als het voor jouw gevoel een goede jongen is. :slightly_smiling_face:

gaat vanzelf
niet druk over maken
komt goed

• niet teveel nadenken tijdens de zoen, gewoon ‘genieten’ :'D

Weetje ik ben zelf bijna 17, en ik heb ook nog nooit gezoend… Ik heb zowieso altijd al gedacht dat het vanzelf gaat. I hope it will happen soon.
Ik kan niet meer w88 XD

Zo is het :slightly_smiling_face:.

Good things come for those who wait!

Wacht gewoon op het goede moment, denk er niet te veel bij na en geniet!

iedereen heeft gelijkt dat maakt niet uit gaat vanself, en mogt het de jongen tog opvallen op een of andere manier dan seg je gewoon ik heb het bewaard voor de speciaalste jongen van de hele wereld :wink:
dan vind ie het vast niet erg xd

Ik ben nu 15 en heb ook nog niet gezoend.
niemand die het weet hoor haha.
want ik schaam me dood.
ben zelf ook doods bang omdat ja dan ga je opeens zoenen en dan kan die ander heel goed zoenen ofzo en dan weet ik niet eens hoe ik moet bewegen ofzo.
oh god ik maak me nu echt zorgen…

voor iedereen is toch een eerste keer? Niemand weet wat ie moet doen de eerste keer, dat is heel normaal. En zodra je het doorhebt (dat heb je heel snel) is het helemaal niet zo eng meer.

ik ben ook 17, ook nog nooit gezoend :wink:

Ik ben zestien en heb ook nog nooit gezoend.
Ik wacht gewoon op DE jongen. Ik wil niet zoenen ‘om te zoenen’, dat is triest…
Ik denk idd dat je je gewoon moet laten leiden en je gevoel volgen :wink:

Wow ik ben blij dat ik niet de enige ben :blush:
Ik heb wel een jongen, ik vind hem leuk, hij vind mij leuk, ik ga hem vragen of hij met valentijn iets met me wil gaan doen, mss gebeurt het dan…

Word in augustus 17 en ook nog nooit gezoend.
Ben wel blij dat ik niet de enige ben :slightly_smiling_face:

Maakt niet uit joh! Bij mij was het ook wat laat, maarja.
Ga gewooon eens uit dan… Ga dan niet als een muurbloempje aan de zeikant staan, maar maak gewoon een feestje ofzo. Leer mensen kennen etc.

Hethandigst is om je te laten ontgroenen…
-…Door een jongen die je amper kent, en waarschijnlijk nooit meer zal zien.
-…Door een jongen die je enorm vertrouwd. Je beste vriend ofzo.

Naja weeetje, eigenlijk maakt het echt helemaal niks uit dat je nog nooit gezoend hebt. Want kijk meestal gaat de 1ste keer wel wat klunzig. Maar ik denk niet dat een jongen daar enorm over na gaat denken als jij met hem zoent… Want sommige mensen zoenen toch al niet zo goed.

Je bent niet de enige hoor. Ik ben ook net 17, ook nog nooit ontgroend. Maar ik heb besloten me er niet druk over te maken. Ga er iig niet op wachten/zoeken. Dat soort dingen komen nog wel.

Komt wel joh;)

Hier is al een topic over: 19 en nog geen vriendje gehad :relieved:

Ik zou niet ontgroend willen worden door een jongen die mij niet leuk vindt…
Dus als een jongen jou leuk vindt, en je zoent niet geweldig, vindt hij dat heus geen ramp :wink: