Echt eng, wat denken jullie!

ik zat vanmiddag met een groepje vriendinnen op een site, ik weet het niet meer precies. (Een donkere site, en het heette iets als peteranswer, maar toen ik hem net wou zoeken kregen je heel veel verschillende sites daarmee. in het engels was hij btw)
maar dus, die site voorspelde de toekomst. Dan moes je in typen, peter answer me please en dan kon je gewoon in het nederlands je vraag stellen. Dus wij stelde eerst gewoon vragen als, ‘Hoe oud ben ik?’ dan kwam er oud ‘13 years old.’ Dat vonden we best eng, dus toen vroegen we ‘Welke kleur is het shirt van Emma?’ (vriendin.) en toen antwoordde dat ding ; ‘Paars met rood.’ en dat was waar! En zo ging het nog wel even door, dus wij vonden het best eng, maar geloofden het niet. Om een oplossing te verzinnen zeiden we maar voor de grap dat de vriendin bij wie we thuis waren de antwoorden had verzonnen. Maar ze bleef volhouden van niet, en zij verzon de vragen niet eens!
wat denken jullie?
xx (sorry voor het hele verhaal, maar het is echt heeel vaag.)

```html
Da’s best eng, maar het is vast nep.

Is het deze site?
```

HAHAHAHAHAHAHHAA.
Je bent een beetje genaaid door je vriendin:’)

Ik ken die site wel. De gene die de ‘vragen’ in typt, typt dan ook direct het antwoord in of zo… lang geleden dat ik dat heb gezien. :stuck_out_tongue: Maar het is iig nep.

http://www.peteranswers.com/ dit was m dan?

Hahaha inderdaad :grinning_face_with_smiling_eyes:

Wuahahahaha je vriendin zit er achter, zij voert de antwoorden in terwijl ze de vraag typt XD 3 jaar geleden was dat super populair bij ons op school. Al die jongens gingen in tussenuren meisjes bang maken.

http://www.wikihow.com/Use-Peter-Answers

zie daar!

kan iemand mij uitleggen hoe het werkt?
ik snap er niks van haha als ik het probeer.
heb er indd van gehoord dat dat bestaat enzo maar ik snap niet hoe je dan het antwoord ook moet intikken ofzo haha

idd haha wij trapten er vroeger met de hele klas in :stuck_out_tongue:

maar wij verzonnen de vragen, niet zij…

Ik vind dit totaal niet eng. Ik heb even gegoogled,
moest je eerst invullen van:
Peter, please answer:
en dan je vraag?
Slaat nergens op, en dat van je truitje kan niet waar zijn,
want toen ik dat vroeg gaf die;
Please ask a spiritual question,
of Peter answers: What do you think?
Dus…

Jaah zoiets deed mijn broer 'n keer bij mij, maar hij had die vragen al eerder ingetypt, met de antwoorden. Dus toen hij me riep en ik dus naast hem stond typte hij dezelfde vragen in, toen kwamen de al eerder ingetypte antwoorden te voorschijn…

Jaaa, hoe zat dat ook al weer? Een meisje op school had dat een keer gedaan, en die zat helemaal te flippen. Toen zei d’r vriendin doodleuk: Oja, het is nep.

Dat was bij mij ook. Hij kon helemaal nergens antwoord opgeven

hoe gaat dat dan precies? mijn engels is niet goed genoeg…
en dan kan ik de rest terug pakken.

die gozer zegt de heletijd, I refuse to answer that en blabla
ik kan echt niet ‘mijn antwoorden’ ook al intikken hoor

inderdaad, dit heb ik ook een x gehad. je vriendin vult de antwoorden vantevoren in ofzoiets (’:

Haha, ik geloofde dat in’t begin ook :tipping_hand_man:

creapy…!!!