echt bond kopen

heey meiden,
jullie moeten me echt even helpen hoor,
k heb een Nickelson jas gekocht maar zinder bond en k wil der wel heel graag bond op laten zette maaar k weet niet waar en waar je bond (voor een goedkopen prijs) kan kopen k hoorde wel mensen van over de zwarte markt maar is de zwarte markt geen 2de hands spullen enzo want dat wil k niet.
als jullie nog winkels ofzo weten waar je het kan kopen willen jullie het dan pleas zegge maar k hoef geen gezeik dat het zielig is enzo want k koop t alsnog
xxxx loveyou13

Bont en nee.

Zwarte markt idd :wink:
(Is niet 2de hands)

En idd: Nee

k ben dislekties :blush:

Ik hoop dat je docent Nederlands dit niet leest.

Maar de zwarte markt is niet alleen tweedehands. En ze hebben het vast ook wel in Amsterdam ofzo.

Dan is er nog zoiets als spellingscontrole.

ja kan maar k ben het zwaar dusja kan dat k super veel fouten maak sorry daarvoor!
x

weet je miss ook war in amsterdam welj winkeltje ofzo?

een beest heeft zijn bond harder nodig dan jy (of bedoel je nep bond?) maar als je echt bond koopt ben ik daar heel erg tegen !!

Bond, James Bond.

Echt bond is super zielig!
Dieren worden daar voor gefokt en zo en soms wordt er zelfs een baby zeehondje voor doodgeknuppeld!
Sorry hoor maar ik ben hier echt heel erg tegen!

Ik hoop dat je het dan ook niet doet!

UP

Niks sorry, 90% van de fouten die je maakte waren niet eens dyslexie fouten. En gebruik gewoon leesteken. Jemig -,-

Heb je wel eens een filmpje gezien waarin jouw toekomstige bontkraag wordt vermoord? Doe dat eerst even :wink:

Nee, ik kom er nooit

Arme James, hangend aan een Nickelson jas. :frowning_face:

Haha.
Maar serieus, ik gooi rode verf over je heen als ik je op straat zie.

Ik zou zelf absoluut geen Nickelson jas kopen omdat het bijna alleen maar arrogante, ordinaire en sloerige meiden zijn die deze kopen. En zo denken heel veel mensen erover voor zover ik gehoord heb, dus ik zou er zeker geen bont op laten zetten, tenzij je nog ordinairder gevonden wil worden.

MIJN ADVIES.