Ebuddy werkt niet(?) op Ipod Touch

Hallo,
Om te msn’en op mijn iPod touch (2generatie) heb ik Ebuddy gedownload, dat werkte heel goed, moest natuurlijk wel een Ebuddy ID aanmaken maar dat was geen probleem. Nu heeft een vriend van mij vanmiddag mijn wachtwoord veranderd, en deed Ebuddy raar en heb ik het van m’n ipod verwijderd. ik heb mijn wachtwoord weer veranderd en Ebuddy weer gedownload, maar als ik nu wil inloggen met mijn Ebuddy ID staat er;

Nog geen Buddies…
je buddies zullen waarschijnlijk snel verschijnen. zo niet: check s.v.p. of je account online zijn in de Accounts tab.

Ik dus naar die account tab, en eerst stond daar wel altijd mijn emailadress en dat ze aan het inloggen waren, maar nu staat alleen mijn Ebuddy ID er en dus niet dat er iets aan het inloggen is.

weet iemand wat ik hier tegen kan doen?
Alvast bedankt.

Liefs

Ik heb precies hetzelfde!
Up dus :slightly_smiling_face:

oeeii,
het is echt hinderlijk man. maar eerst deedie het wel gewoon!
echt raar…

gaat iemand ons nog helpen? ;$

Ik heb het ook wel eens,
maar als ik m’n ipod dan opnieuw opstart doet hij het wel weer!

Misschien doet iloveIM.com het wel?

kan je op iloveIM wel gewoon met msn enzo?

ik heb m’n ipod opnieuw opgestart, maar hij doet het nog steeds niet.
echt vreemd, ik ga zo iloveIM wel proberen

ik heb het!

je moet als je inlogt, naar de accounts tab, en dan staat er rechtsboven een + met accounts toevoegen ofzo
daar moet je op klikken, en dan moet je je eigen email adress en wachtwoord invoeren, van je msn, dus niet van je ebuddy ID. best logisch, want hij haalt natuurlijk van je msn je contacten enzo. begrijp je?
en dan doetie het als het goed is.
:slightly_smiling_face: