Ebooks op Ipad lezen

Hallo,

Ik heb een Ipad en daar kun je ook ebooks op zetten. Maar ik vroeg me af wat jullie ervaringen zijn met het lezen van Ebooks op een Ipad. Leest het fijn bijvoorbeeld. Want het is natuurlijk geen echte ereader, dus ik vroeg me af of het prettig is om er boeken op de lezen ( qua scherm, werking etc.)

Ik vind het niet storend om op een iPad te lezen. Grootte is goed, scherm heb ik geen last van en de werking is simpel. Wel wil ik nog een ereader hoor. xd

Wat is dan de reden dat je wel nog een ereader wilt?

Ik vind een reader makkelijker om mee te nemen. De Kobo Glo heeft een ingebouwd lampje en dat lijkt me ook heel fijn. Een ereader heeft een ander soort scherm, dat maakt het lezen wat fijner ook al heb ik niet veel last van ipad en het is leuk dat die reader (Kobo Glo) bijhoudt hoeveel je leest enzo. Lijkt me gewoon een fijn hebbeding, hahaha.

Ben bang dat ik tussendoor steeds op social media ga of email checken, maar op vakantie heb ik daar geen last van, want daar heb ik toch geen internet ;p.

Hoe is het lezen in zonlicht?

Dat is wat minder met de ipad.

Ik zwicht voor papieren boeken. :slightly_smiling_face:

Mag hier: http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-grote-hulp-met-je-ereader-topic-267035.0.html