hi, ik ga morgen met het vliegtuig naar Dubai en Abu dhabi.
nou ben ik echt doodsbang voor het ebola virus, iemand die me kan geruststellen en voorzorgsmaatregelen heeft?
Gewoon niet bang zijn en geen lichaamssappen uitwisselen.
Maar daar heerst toch helemaal geen Ebola?
nee, maar in het vliegtuig zit je met zoveel mensen.
je vliegt vanuit Nederland. Op dit moment heeft niemand Ebola.
Een persoon die wél ebola heeft, zou gemiddeld slechts 2 personen besmetten (ter vergelijking: HIV/Aids besmet er gemiddeld 4).
Ik zou me niet zo druk maken hoor! zoals al werd gezegd zit je in een vliegtuig dat vanuit Nederland vertrekt, dan zou je in een bus net zoveel kans hebben om bijv. ebola te krijgen.
Ook kun je er wel vanuit gaan dat als er iemand ziek zou zijn, dat die persoon zich ook wel druk zal maken en naar de dokter gaat, en niet in een vliegtuig vol mensen stapt.
Veel plezier iig!
Je hebt jezelf bang gemaakt door wat er laatst was gebeurd in een vliegtuig ( man riep dat die ebola had ) dat was helemaal niet waar dus maak je maar geen zorgen, je vliegt uit Nederland
Je hebt jezelf alleen maar bang gemaakt inderdaad. Ik vlieg zondag en heb er niet eens aangedacht dat ik een ziekte kan oplopen. Je hoeft je echt geen zorgen te maken!
Oh well, shit happens.
En inderdaad, mensen met ebola zitten allemaal massaal in het vliegtuig. Maak je niet zo druk.