ebay

Even een ebay vraagje,

Als er staat ‘free shipping’ dan komen er toch ook echt géén verzendkosten bij?
Niet dat er achteraf nog kosten bijkomen ofzo…

Ik wil namelijk wat sieraden bestellen:)

Ik test altijd uit of free shipping ook echt free shipping is!
Als je naar beneden scrollt bij de sieraden die je wilt hebben kom je bij een tabblad ‘shipping and payments.’ Hier moet je op klikken, en dan vul je bij land ‘The Netherlands’ in. Als er dan shipping kosten bij komen dan staat dat ernaast en als er nog steeds free shipping staat is het dus echt gratis verzendkosten!
Ik hoop dat je er iets aan hebt, haha :’)

Dankjewel:D

Is ebay verder gewoon veilig? hahah heb geen ervaring.

Je kan ebay het beste zien als een wereldwijde marktplaats.
Of het veilig is kan niemand je garanderen: Het verschilt per verkoper.
Over het algemeen kan je wel een indruk krijgen in het Ebay topic (Girlscene > Lifestyle).
Daar worden vaak spullen gepost en er wordt verteld of iets binnen is gekomen of niet.
Ik heb zelf nu nog maar 1 keer gehad dat ik iets niet binnen heb gekregen. (:

Als je iets ziet wat je leuk vindt staat er rechts de verkoper en daarachter staat hoeveel procent
positieve feedback hij of zij heeft!
Meestal hebben goede verkopers rond de 99% positieve feedback maar iets eronder is ook niet erg,
en eventueel kun je ook nog kijken hoeveel dingen die persoon verkocht heeft, (dat is het getal achter zijn naam)!

En voor de rest is ebay gewoon veilig, ofja je moet natuurlijk altijd opletten maar ik heb nog nooit problemen gehad gelukkig! Ook niet met de douane ofzo.

Super bedankt voor jullie hulp. :grinning:

Er is een algemeen eBay topic waar je met oa deze vragen terecht kan. http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/show-je-laatste-ebay-aankoop-4-241287.0.html