Ebay probleem

hulp… echt nodig. Oke ik heb net ebay aangemaakt, just for fun en dacht dat als je op kopen klikt, dat het in je winkelmandje ofzo gaat. Maar nu moet ik het ook echt kopen? Kan ik het nog stop zetten? Het is niet dat ik het wil, maar ik heb het op mn moeders naam aangemaakt (weet ze niet) en daarbij komt ook dat ik geen creditcard of paypal heb. Hoe doe ik dit weg? Kan je het nog verwijderen of iets??

hulp gevraagd! x

uppppp

Da’s niet zo slim, als je op ‘nu kopen’ klikt, en dan op ‘bevestigen’, moet je het object ook gewoon betalen.

Nu kun je dus paypal aanmaken, of de verkoper mailen dat je het toch niet wilt hebben, en hopen dat ie dat oké vindt.

Maar nu is het weg? Ik paniek dus van alles proberen maar is het mogelijk dat het ‘verdwijnt’ dat het ontzichtbaar wordt dat je het niet ziet ofzo. In ebay?/

Huh? ik snap je niet echt hoor. Hoe bedoel je ‘nu is het weg?’

Je moet even kijken bij ‘mijn eBay’, en dan links in je scherm, staat ergens wss; je moet 1 object betalen.
Als dat er niet staat, is het weg, maar dat lijkt me sterk.

Oh nee nu zie ik het weer staan: ‘U heeft dit object gekocht!’

Als je producten hebt aangeklikt waarbij je direct moet betalen wel ja.

Maar hoe??? Ik heb geen creditcard en ook geen paypall

^Dan maak je paypal aan.

Of je stuurt de verkoper een bericht, dat je het toch niet wilt kopen.
(dit heb ik al eerder gezegd, maarja.)

en ik ben ook nog geen 18

Hoe maak je het aan, sorry… maar er drijft paniek in me :blush:

www.paypal.nl → rekening openen.

Wijst zichzelf wel.

Ik heb bericht verstuurt naar de verkoper… en nu? Hoef ik me nu geen zorgen te maken? ;s

Oke bedankt… maar is het wel veilig? En mag het onder de 18…

Okee, dan moet je gewoon even wachten op antwoord, komt vast wel goed.

Ik hoop het echt, ben zo in paniek. Kan ik een boete krijgen?

Voortaan dus even de handleiding doorlezen voordat je in het wilde weg overal op gaat klikken.

Jeej, ik heb een mail gestuurd en alles is opgelost :slightly_smiling_face:! Ben zo blij!

Ja :slightly_smiling_face:

Dit :confused: