Ebay/PayPal voor dummies!

Hoe kun je een bieding intrekken?
Dat heeft de bieder na mij ook gedaan maar ik wil het ook niet meer?

Laat maar (:

+ heb vandaag iets gewonne maar ook sinds vandaag pas paypal dus moet wachte opd ie 2 bedrage wat ik dus nog niet wist … blijft dat wat ik heb gewonnen wel gewoon voor mij die paar dagen

ff up hoor want wil ht heel graag weten

[b]Hoi!

Ik probeerde net een rekening aan te maken op PayPal, maar hij accepteert mijn bankrekening nummer niet. Die bestaat namelijk uit 6 cijfers en hij moet uit 7 of 9 cijfers bestaan. Iemand tips hoe ik toch verder kan?[/b]

up

ik heb dus ook nog nooit op ebay wat gekocht
heb al wel een paypal account, dus dat is 't probleem niet.
maar had een vraagje; als er staat “free shipping” is het dan echt gratis verzenden? Of heb je kans dat er nog extra (douane)kosten bijkomen ofzo (en kan dit dan ook als je wel verzendkosten betaald?)
bedankt alvast ! :wink:

up (A)

Ik heb een vraagje, als je heb geboden en je wint moet je dan gelijk betalen of kan dat ook bijv morgen?

Hangt van de verkoper af.

hoe oud moet je nou zijn voor paypal?

1. Maar een hoop mensen vullen een andere datum in.

als ik iets heb gekocht,
moet ik het daarna nog afrekenen maar,
dan moet ik me inloggen bij paypal en dan me cartnummer invoeren :S
dat snap ik niet want me rekening is al gekoppeld aan paypal

Cartnummer? Waar heb je wat gekocht dan?

bij ebay ?

Hmm das raar, want dat heb ik nooit gehad. :confused:

moet er persé geld op je paypal rekening staan, of kunnen ze dat ook gewoon van je rekening afhalen? ;o

ik heb een probleempje met paypal, ik heb mijn rekening gekoppeld aan paypal en dat ging de eerste keer dat ik iets kocht gewoon goed, hoefde niks te doen, maar bij mn tweede aankoop kwam er een week later ineens een bericht dat ik schuld had, en geld moest storten op mn paypal rekening… maar dat wil ik dus niet, ik wil dat het gewoon automatisch van mn gewone rekening word afgeschreven.
iemand een idee wat er aan de hand is?

Heb je nog wel geld op je rekening?

ja, er staat genoeg op