ebay make-up kwasten verkopers

Heyy!
Ik zoek al een tijdje een kwastenset van ebay, maar ik zou graag een paar verkopernamen willen hebben. ALs ik onder brushes set zoek, krijg je allemaal dezelfde soorten enzo van fraulein, heel vervelend.
Maar wetne jullie nog een paar goede ebay verkopers voor make-upkwasten (geen bunbuncity)?

liefs,

Waarom geen bunbuncity? die is juist goed… ik heb ook net een kwastenset bij hem besteld en het is echt zoals verwacht, goeie kwaliteit!

Mijn broer zei dat het vanaf honkong duur is, en dat de freeshipping alleen voor het eigenland is? dus dat wij dan moeten betalen. of is dit allemaal gelul?

Ik zal ff even laten zien welke kwastenset ik heb… en je moet idd verzendkosten betalen. ik was in totaal niet meer dan 20 euro kwijt voor deze kwastenset van echt pony en geitenhaar!

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa…&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

deze heb ik en die was echt super, ik had hem binnen 14 dagen binnen! Maar het kan misschien iets langer duren maar dat ligt aan het postkantoor bij jou in de buurt.

WAUW wat een mooie set! en dan was alles bij elkaar rond de 20 euro?
zijn de kwasten ook echt zacht? :grinning:

Ja ik ben er ook echt super blij mee! Ja normaal betaal je voor 1 kwast al 20 euro van echt haar.
Ze zijn ook echt super zacht!

oke! denk dat ik die dan toch maar wel ga bestellen, als ze toch rond de 20 euro zijn :grinning:
dankjewel!

-

Doe dat maar:P je broer moet niet zo zeuren haha.

heee hoe heet de naam van t product want ik kan niets vinden als ik bunbuncity typ…

Hm ja ik vond ook niets van bunbuncity…

up

dit topic is 2 jaar oud. zeer waarschijnlijk bestaat ‘bunbuncity’ gewoon niet meer.

die bestaat nog wel hoor :slightly_smiling_face: maar ik weet niet zo goed welke set ik moet kiezen :wink:

Misschien kun je je vraag in het ‘ik zoek topic’ of het ‘ebay’ topic stellen.