eBay item na een maand nog steeds niet ontvangen .. help !

Op 2 maart heb ik Skullcandy headphones gewonnen op eBay voor $41.30 incl verzendkosten … Ik heb gewoon netjes betaald enz en de verkoper heeft alleen maar goede feedback dus ik verwachtte dat het wel goed zou gaan.

Maar we zijn inmiddels een maand later en ik heb nog steeds niks ontvangen!
De headphones moeten wel helemaal vanuit Amerika komen maar meestal als ik uit Amerika bestel heb ik het binnen 2 weken binnen.
Ik heb de verkoper al gemaild en hij vroeg of ik bij de douane/postkantoor kon informeren maar ik heb geen track&trace code omdat hij niet verzekerd is verzonden…
Waarschijnlijk is het gewoon kwijtgeraakt tussen de post en ik denk ook niet meer dat ik het zal ontvangen …

Ik heb nog 15 dagen de tijd om een klacht in te dienen bij PayPal.
Zal ik wachten en hopen dat het alsnog wordt bezorgd of mijn geld terugvragen?

ik zou nog 1 week w8en. by mij duurt het gemiddeld 2/3 weken vanuit amerika. dus misschien is het ergens blijven liggen, nog 1 weekje wachten, heb je t dan nog niet dan klacht indienen

eens met HEARTxCORE :slightly_smiling_face:

Het zou best kunnen dat hij er net is uit gepikt bij de douane.
Of ze hebben vertraging.

Pakketjes uit Hongkong komen bij mij ook meestal na 2 weken(weekenden niet meegeteld, het gaat altijd om de werkdagen) aan.

Hmm ok, afwachten dan maar :slightly_smiling_face:

Maar dan nog, het duurt wel erg lang.
Het pakketje is ook niet naar hem terug gestuurd?

Nee, ik heb ook geen briefje in de brievenbus gekregen dat hij bij het postkantoor ligt of bij de buren. De verkoper heeft em op 3 maart verzonden :astonished:
Geen flauw idee waar dat ding nu dus is

Je woont wel gewoon in Nederland neem ik aan?
Gezien pakketjes in Italië weleens kwijtraken.

Ja ik woon gewoon in NL :stuck_out_tongue:

In nederland raken pakketjes ook weleens kwijt…

ja zelfs medische huisartsen dossiers grmph

OT: volgens mij moet je ook bericht krijgen van de douane als ze het eruit pikken en je uiteindelijk extra belasting moet betalen.

misschien is ie verloren in de post…

wanneer heb je een mailtje gekregen dat het verzonden is?

Ik had 2 weken na de aankoop de verkoper gemaild en toen zei hij dat het 3 maart verzonden was en dat ik het elk moment kon binnenkrijgen =/

En gister heb ik hem dus weer gemaild en toen zei hij dat hij zou informeren bij zijn postkantoor naar het pakketje en dat ik hetzelfde moest doen bij de mijne …
Maar denk niet dat zij weten waar dat ding is want ik heb helemaal geen track code ofzo :pensive:

Ik zou eerst nog een weekje afwachten en dan gaan klagen.
Eerst bij die man en dan bij ebay zelf oid.
Veel succes iig.

Thanks, zal ik doen :slightly_smiling_face:

Nog steeds niks ontvangen, ik zal de verkoper om een vergoeding vragen :confused:

Klacht indienen