ebay, ik snap er niks van. wie kan mij helpen??

hi ladies,

Ik heb vorig week een ebay acount aangemaakt waar ik nog steeds niks van snap… maargoed mijn dringende vraag is nu: ik wou twee jurkjes bestellen (van dezelfde persoon), dit was in ponden en om te kijken hoe duur ze waren met alle extra kosten erbij, heb ik doorgeklikt om naar de kassa te gaan tot het punt dat er echt betaald moest worden.
De goedkoopste heb ik wel besteld en de andere heb ik weg geklikt.
Nu krijg ik elke keer mailtjes dat ik de NIET gekochte jurk nog moet betalen en in het laatste mailtje dreigde ebay er zelfs mee dat als ik het niet betaal er een kans is dat ik als onbetrouwbaar word gemarkeerd of dat ik van die verkoper niks meer mag kopen. Dit zou ik heel jammer vinden, want zij/hij heeft hele mooie dingen en zowiezo zou ik nog vaker op ebay willen bestellen. Mijn vraag is dus hoe verwijder ik dat jurkje in mijn bestelling of hoe laat ik de verkoper weten dat ik hem niet (meer) wil? kan dit überhaupt wel, of wat zijn de regels??

Bedankt voor het lezen en ik hoop dat iemand een antwoord heeft!

xxx

De regels zijn dat als je iets koopt je verplicht bent te betalen. :’) Beetje dom van je om zo ver door te klikken terwijl de prijs en verzendkosten er in eerste instantie gewoon al bij staan hè. Je kunt de verkoper een mailtje sturen en kijken of je nog iets kunt regelen.

Ik was nieuw op ebay, en de verzend kosten waren voor mij niet helemaal duidelijk. Onder kopen versta ik betalen. Op sites zoals new look, zara, river island etc… heb je pas iets gekocht als je betaald hebt. hoe moest ik weten dat het bij ebay anders werkt als ik het net aan het ontdekken ben. Het is miss een stomme fout geweest, maar dom vind ik een groot woord :slightly_smiling_face:
Maargoed bedankt voor je antwoord ik mail de verkoper wel.

Ik snap niet dat mensen menen dat Nu Kopen iets anders betekent dan dat je toezegt om iets te kopen.
Nu kopen betekent niet, plaats in winkelmandje. Dat is een andere knop

Anyways je hebt je antwoord, slotje.
En de volgende keer kan je het ook plaatsen in het ebay topic

Slotje, kan in dit topic: http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/algemeen-topic-vragen-ebay-en-paypal-239774.0.html