eBay betaalprobleem

Ik heb deze vraag al twee keer in het eBay topic gesteld, ook in het oude topic wat nu gesloten is, maar ik heb nooit antwoord gekregen. Vandaar dat ik even een nieuw topic open. Als ik een antwoord heb, mag het weer dicht.

Als ik iets wil kopen op eBay en ik klik op de blauwe knop om het te kopen, ik volg verder alle stappen, dan kom ik uit bij het stuk dat ik zeg maar in moet loggen met mijn PayPal account. Nou, dat doe ik dan gewoon goed, maar dan zegt 'ie dat ik een creditcard toe moet voegen voordat ik de aankoop kan betalen.

Het probleem is dat ik geen creditcard heb, alleen zo’n oranje pasje van de ING. Ik heb al geprobeerd uit te loggen en weer opnieuw in te loggen, ik heb een nieuw account aangemaakt, maar nog steeds doet 'ie het niet.

Weet iemand waar het aan ligt en hoe ik het kan oplossen?

Alvast bedankt!
(en ik heb het in Lifestyle geplaatst omdat het ‘Show je laatste eBay aankoop- topic’ ook hier staat.)

Ik heb dit ook 2 keer gehad, je moet Paypal mailen.
Dan lossen zij het voor je op.

Ah, dankjewel, ik zal ze eens mailen!

Ik had dat met Asos. Bleek dat ik het geld van mijn bank moest overmaken naar mijn Paypal (duurt 5 dagen ofzo). Dat was de eerste keer dat ik iets kocht bij Asos. Sindsdien heb ik dat niet meer hoeven doen.