Eat, pray, love

Hoi ,
Vandaag op tv waren ze bij Oprah het boek: Eat, pray, love van Elizabeth Gilbert aan het bespreken.
Dit sprak mij wel aan (wel de nederlandse versie: eten, bidden, beminnen) en ik twijfel nu om hem te kopen…

Heeft een van jullie hem al gelezen? Zo ja, wat vond je er van?
En zou je hem eventueel willen gaan lezen?

xo xo

http://www.mannythemovieguy.com/images/eat_pray_love.jpg

Boek is prachtig! Ik ga binnenkort naar een voorpremière van de film, ik zal jullie laten weten hoe hij was!

zag het ook net!

wil het ook kopen!

xx

nog niet gelezen
maar lijkt een goed boek

Ik vond het echt een heel mooi boek. Zou het zeker kopen =)

Ik heb het boek ook gelezen. Volgens mij was dat het eerste boek dat ik echt heb uitgelezen. Ik vond het echt wel een goed boek & volgens mij heb ik dat boek ook gelezen dankzij Oprah.

& Ik ga ook de film kijken.

Gaat het ook daadwerkelijk over bidden, of heb ik het boek nu helemaal verkeerd? :3

Kan je geen samenvatting geven over waar het gaat =3?

** waarover het gaat bedoel ik n_n

Eat , pray & love misschien?

Lijkt me een mooi boek.

Op haar dertigste heeft Elizabeth Gilbert alles wat een hoogopgeleide, ambitieuze westerse vrouw zich kan wensen: een aardige man, een heerlijk huis en een succesvolle carrière. Maar in plaats van gelukkig en tevreden te zijn wordt ze overspoeld door paniek, verdriet en verwarring. Er volgt een scheiding, een hevige depressie en een mislukte liefde. En dan besluit Elizabeth een radicale stap te nemen: ze zegt haar baan op en reist een jaar lang alleen de wereld rond. Ze bezoekt drie landen om verschillende aspecten van zichzelf tegen het licht te houden: Italië, waar de kunst van het genieten wordt hooggehouden; India, dat een bron van devotie en meditatie vormt en Indonesië, waar Elizabeth de balans zoekt tussen wereldse genoegens en spirituele diepgang.

Ik heb hem gelezen maar ik vond hem om eerlijk te zijn vrij saai en langdradig geschreven. Aan het eind wordt hij wel een stuk beter maar een derde van het boek gaat eigenlijk alleen maar over hoe Elizabeth in Italie niets anders deed dan eten en niets doen.
Ik denk wel dat ze er een hele mooie film over kunnen maken! Gewoon omdat de 3 landen waar ze naartoe gaan heel mooi zijn:)