easy smile tanden bleken via girlscene

Hai!

Ik heb een tijdje geleden dat pakket van EasySmile gekocht om je tanden thuis mee te bleken, via Girlscene. Heb het laatst binnen gekregen, maar er zat bijvoorbeeld niet eens een handleiding bij. Heeft één van jullie dit pakket ook besteld? En heb jij het al uitgeprobeerd? Vertrouwen jullie het? Hoe moet het precies? En als jullie het al hebben gedaan, hoe is het resultaat? Laat het me weten, please!

Liefs.

Hmm geen idee.
Zoek op op de officiele site?

Ja, ik heb op de site gekeken en in ieder geval de gebruiksaanwijzing uitgeprint. Maar ben vooral op zoek naar ervaringen! Ben benieuwd hoe de rest hierover denkt. Hihi, zo jammer dat ik zie dat dit topic al minstens 200 keer is bekeken en niemand reageert. Is er niemand die het pakket heeft besteld? :angel: Bedankt voor jouw reactie!

Geen ervaring er mee…

^
Sorry. :3

niet gebruiken, je moet tanden alleen laten bleken door een tandarts voordat je je hele gebit vernielt!

Ik heb het ook gekocht, maar heb ook nog niet durven te gebruiken eigenlijk…

weet je wat het is met dat veel mensen vinden dat je het bij een tandarts moet laten doen? de tandarts zegt bijvoorbeeld dat je het never ever bij een salon moet doen, en HartYou heeft dat wel gedaan en het is blijkbaar prima geworden… aaaah ik vind het zo’n dilemma… maar het was wel 30 euro… (veel minder dan een ‘echte behandeling’ natuurlijk, maar toch jammer)

ja dat klopt trouwens allemaal wat je zegt… maar ik heb wel een gebruiksaanwijzing gevonden die op zich duidelijk is, maar toch ben ik bang dat sommige stappen mij niet gaan lukken zeg maar

Ik heb goeie ervaringen met Crest whitestrips. Hierdoor worden je tanden echt super mooi wit.

Waar haal je die dan? :slightly_smiling_face:

haha shit, wat moet ik nou… verder niemand die easysmile heeft gekocht via girlscene??

Ik kan jou verzekeren, als dochter van een tandarts, dat 't mijn vader absoluut niks kan schelen als iemand het laat doen bij zo’n salon. Want hij weet dat ze over een paar weekjes aan z’n deur staan met verkleurde en gevoelige tanden. Trouwens, er kan heel veel misgaan bij bleken. Mijn neef kreeg bijvoorbeeld een allergische reactie bij het bleken ( z’n nekspieren verrokken helemaal en hij kreeg kleine elektrische schokjes in z’n mond, hele raar) en dan ben je heel blij dat er iemand bij is die gestudeerd heeft hoe je dat moet oplossen, denk ik dan!