Eastpak met rozen

Hee,

Ik zoek een eastpak rugzak met rozen erop. Ik heb namelijk een vriendin die zo’n tas in de eerste heeft gekocht en inmiddels, in de 6e, die tas nog steeds gebruikt. Haar tas is echter helemaal versleten en ze wilt graag een nieuwe, maar dan wel dezelfde. Het probleem is dat hij niet meer verkocht wordt en op marktplaats enzo is hij ook niet te vinden. Nu is het geval, dat ze binnenkort jarig is (2 januari, oke ik heb nog de tijd) en leek het me een geweldig verjaardagscadeau.
Dus, heeft een van jullie toevallig die tas thuis liggen en gebruikt hem niet of kent iemand die zo’n geval is? Zeg het ajb, want dan wil ik hem graag over kopen.

Ohja, de reden waarom ik dit niet bij het ‘ik zoek’ topic heb gezet, is omdat het geen item betreft dat verkocht wordt en het echt voor iemand anders is. En omdat er eigenlijk amper op dat topic gereageerd wordt en ik die tas zo graag voor mijn vriendin zou willen kopen.

De print is hetzelfde als op dit tasje, alleen dan is het een rugzak.

http://i37.tinypic.com/anbjls.jpg

sorry, ik kan je niet helpen,
vind het wel een lief idee!
up :wink:

Ohh, jammer.
Jaa, maar ik wil hem haar ook gewoon echt graag geven. Moet je je bedenken, de rits van die tas is al 3 jaar kapot en ze gebruikt hem nog steeds… Ze heeft zelf ook al ebay & marktplaats afgezocht.

UP!

Er staat er 1 op marktplaats, als dat de goeie is iig.
Als je even in die zoekbalk: Rugtas,etui,buiktas van Eastpak
intypt komt ie ervoor…

ja klopt

Oh wauw, dankje :grinning:

heb je al gewoon in tassenspeciaalzaken, v&d’s, etc. gekeken?