Ik heb een Eastpack tas voor school. Alleen daar zit 1 groot vak in, voor m’n boeken, en een voorste vakje, daar doe ik m’n eten in, zodat het niet wordt geplet. Maar als ik dan nog losse spulletjes wil meenemen, zoals lipgloss, pepermunt, deo, spiegeltje etc. Dan is het niet handig om dat in het grote vak met boeken te doen… Hoe doen jullie dat?
Gewoon voor in het kleine vakje, en als die vol zit dan in het grote vak.
Ik heb geen rugtas voor naar school, dus geen idee.
Gewoon in het kleine vak erbij misschien?
Ik had pas in de laatste 1,5 jaar een eastpaktas. Ik had portemonnee, pepermunt etc in het voorste vakje. Boeken in het grote vak en broodtrommel daar boven op. Flesje water links in het grote vak en etui rechts in het grote vak (verticaal).
Ik ga denk ik na de vakantie m’n boeken ook in m’n kluis houden, dat deed ik afgelopen jaar niet. Wilde m’n moeder niet. Maar dan is m’n tas zo zwaar. Miss dat ik dan een trommeltje meeneem voor het eten en dan eten in grote vak doe en losse spulletjes in het voorste vakje…
@Pevensie
Ja, dat is wel een goed idee. Ik had altijd mn boeken overal bovenop zitten. <_<
ehm, gewoon boeken in grote vak en daarnaast flesje water en aan de andere kant deo, etui bovenop en in het voorste vakje zakje met boterhammen en daarbij portomonnee en andere zooi
Dankje voor tips :’)
Een toilettasje achtig iets meenemen? En hoezo mag je je boeken niet in je kluisje doen, dat slaat echt nergens op, weet je hoe slecht dat is voor je rug?
^indd, en wat weet je moeder daar nou van, als jij ze in 't kluisje hebt :")?
^
Ik had al m’n boeken thuis ja, maar tussen de pauzes door ze wel in m’n kluis. Maar ik heb de laatste paar weken de boeken gewoon op school gelaten en vond ik veel beter. Dus doe ik dat nu ook altijd ja. Zijn toch mijn boeken, ik moet ermee sjouwen en thuis ligt het overal… Dus ze heeft niks te zeggen dan…
Ik ga denk ik een toilettastje in het voorvakje doen :’)
In het voorvakje heb ik lippenbalsem, smint, maandverband, spiegeltje etc…
In het grote vak zit de rest en me eten in boterhamzakjes bovenop en dan me drinken aan de zijkant, meestal gaat het wel goed en anders kan je misschien je brood in je kluis doen…
Wat een vraag, die had je ook wel in elk willekeurig topic kunnen plaatsen. Beetje zonde om een nieuwe te openen…
gewooon kleine dingen in voorvakje en boeken etui etc. in grote vak.