Earth Hour

Het is al bijna half negen en dus gaat Earth Hour zo in.
Ik vroeg me af of veel van jullie meedoen, waarom jullie meedoen en wat jullie gaan doen in dat uur.
Ik ga sowieso meedoen, ik zag dat reclame filmpje Earth Hour 2012 en dat ontroerde me echt.

oh goed dat je het zegt, was het vergeten zelf cooool ik doe ook mee

Never heard of, ff googelen.

Vorige keer wel gedaan, nu doe ik het niet :’)

Misschien ga ik wel even monopoly’en ja.

Ik doe het wel, maar ik ben dan ook niet thuis, dus eigenlijk speel ik een beetje vals.

http://www.youtube.com/watch?v=FovYv8vf5_E
als je dit bekijkt, kun je het niet over je hart verkrijgen om niet mee te doen!

Zelf ga ik ook een spelletje doen bij kaarslicht, hoewel het buiten nog niet zo heel donker is.

Oke dat wordt em niet voor mij :’)

Ja, ik doe mee. Maar je moet toch alleen je lichten uitdoen? Alle andere apparaten toch niet?

Neeeee ik wil ik hou van holland kijken.

Nah ik ga niet meedoen.

klopt, alleen de lichten. Maar het gaat om goed zijn voor het milieu dus als je bereidt ben een aantal apparaten uit te schakelen is dat alleen maar goed!

Het gaat om de lichten, dus je kan ook in het donker tv kijken.

Nou ik heb vandaag de hele dag de lichten uit gehad en mijn computer ook heel wat uurtjes. (zit nu op mijn ipod) dus ben wel goed bezig geweest :’) Ook slaap ik niet met lampje aan enzo haha.

ik doe mee! Op de radio zeiden ze dat er over 9 maanden een geboortegolf komt

Nee. Het is allemaal onzin. Allemaal een uur de lichten uit doen, helpt niet hoor.

En?

Nou, ik heb het licht uit gedaan :‘D
Denk niet dat het hele milieu nu gered is, maar ja :’)

Nee, ik doe niet mee. Het gaat het 'm toch niet worden aangezien mvr naast mij dan helemaal niets ziet.