Earth Hour 2014

Om 20.30 is het weer zover: Earth Hour 2014 gaat dan van start!

Earth Hour is een initiatief van Wereld Natuur Fonds, om aandacht te vragen voor de kwetsbaarheid van de aarde. Door een uur lang de lichten uit te doen geef jij ook aan dat je een leefbare aarde wilt doorgeven aan de komende generaties.

Doen jullie ook mee aan Earth Hour? En wat vinden jullie hier nou van, denken jullie dat het iets oplevert of niet?

Meer informatie over Earth Hour vind je hier

Nee sorry doe er niet aan mee.

Nee ik doe daar niet aan mee. En ik denk dat zoiets pas nut heeft als je het voor een langere periode doet.

Ik wilde er wel aan meedoen, maar ik was alleen thuis :’) en vind het niet zó prettig om alleen in het donker te zitten.

Ik heb er helemaal niks over gehoord, dus wist niet dat het gisteren al was… Normaal gesproken wordt het overal aangegeven, hoor je het op het nieuws etc. maar dit jaar écht niet.
Of heb ik half onder een steen geleefd…?

Ik had er ook niks over gehoord. Ik stond ook onder de douche op dat moment, en mijn benen scheren in het donker was niet echt heel erg slim geweest.

Ik dus vandaag: Dat earth hour gedoe was binnenkort toch? even opzoe-… okee laat ook maar dan

Oeps geen idee dat het gisteren was :flushed: