Early entry tickets

Hi, ik heb early entry tickets gekocht voor een concert in de Amsterdam Arena. Dat betekent dat je 15 minuten eerder naar binnen mag. Vanaf 12:00 mogen de mensen met general admission in de rij gaan staan om een goede plek te kunnen krijgen, maar ik denk dat ik dat ook gewoon doe zodat ik een van de eersten ben in de vip rij en dus op de eerste rij kom te staan… Zou dat slim zijn? Ik heb er echt geen ervaring mee. Heeft iemand hier ervaring met early entry? Hoe veel mensen waren er ongeveer met early entry bij jouw concert? Sorry maar ik weet niet zo goed wat ik kan verwachten haha!

dan ben je in ieder geval wel zeker van een plek vooraan (:
en ik vind het altijd gezellig om in de rij te staan en andere fans te leren kennen en zo

Ik denk dat het ook wel afhankelijk is van het concert. welk concert is het?

ik gok op 1d haha?

dat is pas in juni waar maak je je druk om hahah

ik vraag me trouwens echt af hoe ze dat gaan regelen met dat je pas om 12 uur in de rij mag gaan staan haha, ik ben echt niet van plan om pas om 12 uur aan te komen…

Ohja hahaha logisch ook, maar oke.

Ik ga ook niet pas om 12 uur hahha
ookal heb ik early entrance

ik sta er het liefst 9 uur al maar de vriendin waarmee ik ga heeft toetsweek…

hebben jullie allemaal geld teveel of zo hahaha?

ook btw voor je eigen veiligheid om vroeg te gaan als je early entry hebt haha want ik denk echt dat het heel erg veel geduw gaat worden enz en als je dan eerste rij tegen het hek aan staat, sta je nog veilig en kan je je daaraan vasthouden hahah

ik heb ook tentamenweek en volgens mij mn assessment in die week… maar als ik die dag niets heb ga ik ook echt extreem vroeg

ik heb die periode stage en omdat we daardoor geen meivakantie hebben, hebben we recht op 7 vrije dagen :+1:

wooow chill!

met tentamenweek hebben we meestal maar 2 tentamens per week of zo dus hopelijk heb ik geluk haha!

haha heb ik ook gelukkig!

Jaa, ik ga denk ik rond 9/10 uur ofzo

Met one direction mag je geloof ik voor 12en niet eens op dat plein staan :")

Haha nee klopt, dat mag inderdaad niet maar ik denk wel dat ze zich eraan houden want het is tenslotte bij de Arena en daar zijn ze wel wat gewend qua fans en gekte :’) dus ik ga rond 9 uur de trein nemen wat betekent dat ik daar om 10 uur ben en dan idd zo snel mogelijk in de rij gaan staan. Antwoord op de vraag waarom ik me druk maak is dat ik me altijd druk maak en ik ben een beetje claustrofobisch maar als ik eenmaal sta dan zit het denm ik wel goed. Ik hoop inderdaad dat iedereen met early entry tickets tegen het hek kan staan, het is namelijl nogal een oppervlakte. Je mag voor het podium en langs de hele catwalk… moet wel lukken denk ik. Hoop ik.

Dit mag in het concerttopic: http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-concert-topic-111622.0.html