E-reader

Ik ben benieuwd; wie heeft er hier een e-reader, welke en hoe bevalt het? Lees je veel meer boeken daarop en lees je ook nog hardcover boeken?

Zit er zelf aan te denken om er een te kopen namelijk.

Ik heb er 1 en heb er heel veel plezier van! Ik ben een aantal keer een paar maanden weg geweest van huis en dan is een E-reader sowieso perfect: veel boeken in het formaat van 1 boek. Verder lees ik nog wel hardcover boeken, omdat ik dat toch ook wel erg fijn vind lezen. Niet dat een E-reader niet fijn leest, maar bij mij is het persoonlijk gewoon het idee dat ik een boek in mijn handen heb :wink: Ik heb overigens een e-reader waar een lichtje in zit, wat 's avonds echt ideaal is! Het is niet zoals het licht van een iPad/telefoon oid, het is echt heel anders en veel ‘zachter’ voor je ogen. Je hebt ook wel eens E-readers waar een soort leeslampje aan hangt, die lijkt me onhandiger.

Klinkt goed! Welke e-reader heb jij?

Ik ben erg blij met mijn ereader opzich, ideaal, maar als ik opnieuw kon kopen was ik wel voor een ander model of merk gegaan. Doe jezelf een plezier en koop geen kobe glo.

Ik heb nog geen e-reader maar zit er wel aan te denken één te kopen. Ik denk dat ik voor een kindle ga. Boeken zijn een stuk goedkoper en als je een woord niet begrijpt kan je die aantikken en komt er een uitleg bij. Zoveel makkelijker!

Ik heb er een, een Kobo Aura. Ik ben er superblij mee! Je moet wel echt zorgen dat je er een koopt met achtergrondverlichting, dat is zoveel makkelijker! De Kobo Aura heeft achtergrondverlichting en werkt heel fijn, ik kan hem echt iedereen aanraden (:

ik heb één zonder achtergrond verlichting en dat vind ik ook ideaal :grinning_face_with_smiling_eyes: maar ik ben heeel blij met m’n ereader. daarnaast lees (en koop) ik nog wel echte boeken.

Ik lees ze via mijn tablet

Haha kan ook natuurlijk, ieder zijn eigen voorkeur (: Ik ben wel heel blij dat ik achtergrondverlichting heb, maar als je het nooit gebruikt is het inderdaad niet nodig.

Ik heb een ereader van sony en ik ben er best tevreden mee :grinning: lekker lichtgewicht dat vind ik echt een mega voordeel en zo’n struggle als je in bed een boek wil lezen en dan op je zij moet liggen heb je ook niet meer :upside_down_face: en ja het leest gewoon prettig, maar je moet er wel van houden :cold_sweat:

ik lees btw geen echte boeken meer, behalve als het voor school moet.

Ik heb ook een E-reader van Kobo. Dat merk staat goed bekend geloof ik en ik ben er dus ook erg tevreden mee.

Hoi,

Ik heb ook de kobo aura ereader. Ik ben ontzettend tevreden met mijn ereader.
Door het E-ink scherm kan je het gemakkelijk in de zon lezen, zonder weerspiegeling.
E-ink is echt aan te raden wanneer je een ereader wil kopen.
Wanneer het wat donkerder wordt kan je het lampje aan doen en dat leest ook ontzettend ontspannen.