Ik wil graag een E-Reader aanschaffen!
Wie heeft er tips op waar ik moet lettem bij het kopen, en aanraders?
Ik heb zelf een kobo aura. Ik heb 'm bij wehkamp gekocht en hij was toen in de aanbieding, ik las laatst ergens dat hij nog steeds in de aanbieding is maar dat weet ik niet zeker. Ik ben er heel tevreden over, als je gewend bent aan een normale tablet lijkt 'ie op het eerste gezicht heel klein, maar dat is volgens mij bij alle e-readers, het formaat is in ieder geval heel fijn en went snel. Hij is vrij snel, laden van pagina’s duurt niet lang, er zit een backlight op dus je kunt ook in het donker lezen, er kunnen echt enorm veel boeken op en het geheugen kan uitgebreid worden, en nou ja heel fijn gewoon.
Je kunt denk ik het beste even http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-grote-hulp-met-je-ereader-topic-267035.0.html in dat topic rondkijken.
Die heb ik ook op het oog! Ik heb alleen moeite met het feit dat je de bestanden moet downloaden en alles daaromheen. Ben namelijk niet zo’n internetheld op dat gebied haha. Of valt het reuze mee hoe moeilijk dat is? Is er trouwens een groot verschil kwa IPad mini en Ereader?
Dat valt echt reuze mee, ik download via kat.ph en dan met vuze downloads. De boeken heb je echt binnen 10 seconde binnen en er bestaan ook bestanden van 8000 boeken waaruit je dan kan kiezen welke je op de e-reader zet.
Ik heb van het merk Iriver. De accu gaat echt 500 uur mee ofzo. Het fijne is dat dit scherm zo ontwikkelt is dat deze niet weerspiegelt zoals je hebt met een telefoon of tablet als je in de zon iets wilt lezen.
Er passen gigantisch veel boeken op, makkelijk in gebruik en is snel.
En ja er zit een mega groot verschil tussen een ipad mini en e-reader als je bedoelt qua gebruik.
Als je alleen qua grootte bedoelt zit er niet veel verschil in.
Ik heb een Sony PRS-T3 (staat ook op m’n blog met review). Erg tevreden over!