E-mailadressen al bezet

Sorry, dat ik hier een topic over maak, maar zal 'm meteen laten verwijderen als ik ermee klaar ben :wink:

Ik wil namelijk een nieuw e-mailadres aanmaken omdat m’n oude met mijn bijnaam is en zeg maar niet zo heel professioneel met werk enzo!
Het enige probleem is dat echt alles wat ik probeer al bezet lijkt te zijn…
Ik wil het liefste een g-mail account, maar daar kan je geen lage streepjes enzo en gewoon voornaamachternaam@gmail.com of met een punt ertussen is al bezet!
Nog iemand een idee? Liefste niet met cijfers en ik dacht al een x ofzo tussen m’n voornaam en achternaam, maar ik weet het niet!

Heel erg bedankt!

Kun je niet naar een andere eh, hoe heet dat? Ja sorry ik ben de naam kwijt :3
Maar dan bijvoorbeeld niet gmail maar xs4all doen ofzo.

alleen voorletters en dan achternaam?

ik heb voornaamtweedenaam@gmail.com
omdat er al heel veel mensen bestaan mijn voor én achternaam. :’)

Ja het stomme is dat m’n achternaam heel kort is en dat ik dan een teken mis :stuck_out_tongue:
't Moet namelijk minstens 6 tekens ofzo zijn!

Tja, het probleem is dat ik een android telefoon heb en dat alles dan gewoon makkelijk is als ik een google account heb, omdat ik alles dan aan elkaar kan koppelen…

Ik lijk nu best wel een zeur nu, sorry :stuck_out_tongue: Maar ik heb geen tweede naam dus dat is ook geen optie…

Wel heel erg bedankt voor jullie moeite!

ik zou trouwens niks met een _, x, - ofzo doen. Als je gewoon de je echte naam gebruikt zonder iets stoms/kinderachtigs kun je het email adres voor altijd gebruiken. Mijn hotmail adressen waren altijd echt idioot en heel erg onprofessioneel. Ik weet nu dat ik dit email adres voor de rest van m’n leven hou.

Wel zo makkelijk.

iets met je geboortedatum?

als het goed is worden er vaak adviezen of in die richting er bij aangeven of maar dan vaak met cijfers ma je kan ook eerst achternaam en je voor letter

Ja inderdaad, wil ik ook! Heb nu inderdaad ook iets met een x haha dus dat wordt 'm niet.
Voornaamxachternaam@gmail.com is nog wel beschikbaar, maar dat is ook weer zo… tja

Doe je initialen of wat.

Doe je initialen of wat.

waarom perse gmail? ik vind hotmail of live fijner…

en @scrumptious , wat is er mis met een _ ? ik wilde mijn eigen naam @live.nl doen maar dat was al bezet, en mn achternaam is te lang dus heb ik een laag streepje voor mijn naam gedaan. ziet er niet echt onprofessioneel uit?

Ja, je initialen en dan je achternaam, of de eerste twee letters van je naam? Zoiets

Soms is m’n naam echt niet zo handig haha
Mijn initialen zijn te kort (moet minstens 6 letters) en als de eerste letters van m’n naam doe kreeg ik echt zo’n hele ouderwetse naam :stuck_out_tongue:

En ik had al uitgelegd waarom ik liever gmail heb, dat is namelijk veel handiger met m’n mobiel die verbonden moet zijn met een google-account

Maar wel heel erg bedankt voor jullie moeite allemaal, ben een beetje kieskeurig volgens mij haha

Ah ik snap het. Nee, is niet kieskeurig, juist heel logisch :3
Maar dan weet ik het ook even niet, succes nog!

Kun je niet gewoon voornaam-achternaam@gmail.com doen? Dat staat ook nog wel gewoon professioneel hoor. :slightly_smiling_face: Of mag een gewoon streepje ook niet?

Als we nou je naam zouden kunnen weten hadden we iets slims kunnen bedenken, maar dat zet je natuurlijk niet zo open en groot op interwebs.

Kun je geen andere naam neer zetten die even lang als die van jou en we daar mee kunnen puzzelen? :’)

Als we nou je naam zouden kunnen weten hadden we iets slims kunnen bedenken, maar dat zet je natuurlijk niet zo open en groot op interwebs.

Kun je geen andere naam neer zetten die even lang als die van jou en we daar mee kunnen puzzelen? :’)

Maar wat maakt dat dan uit, of we haar naam wel of niet weten? :stuck_out_tongue:
Puzzel blijft toch hetzelfde?
No offence hoor maar ik snap het even niet! (:

Bij gmail mag je alleen letters, cijfers en een punt (maar niet 2 achter elkaar)
Minstens 6 letters (dus mijn initialen kunnen niet)

Haha, ik zal wel even een naam bedenken:
Voornaam Bla
(mooi hè :stuck_out_tongue: maar m’n voornaam is dus 8 letters, achternaam 3 letters)
Dus VBla of V.Bla ofzo kan niet want dat zijn 4 letters