E-mail naar comedy central.

Nooo, American dad is vet! Heeft net zo’n droge humor als Family Guy <3

Ontopic: ik vind Becker en Frasier leuk (: Futurama moet ik nog leuk gaan vinden.

American Dad en Family Guy zijn me te…ik weet niet n__n’
American Dad is te Amerikaans voor Nederland daarom word het nu minder uitgezonden volgens mij.

Family Guy heeft soms te lange grappen.

Becker is echt te grappig, Frasier is ook leuk & Futurama is echt mijn show.
Ik vind het wel goed zo… alleen moeten echt nieuwe afleveringen komen van The Simpsons x’d

Meer That 70’s Show, Scrubs en Malcolm In The Middle :slightly_smiling_face:

Malcom in the middle is er nu op als het goed is mensen(2 afleveringen)

meer malcolm in the middle(L)!:D:D!!! meer south park en meer the simpsons!!

Ik vind frasier ook geen zak aan en ik ben der niet te jong voor, me ouders vinden het overigens ook zaai.

Meer:

• that 70s show
  • malcolm in the middle

En geen stomme kabouter wesley dingen meer.

Niemand die het dus een beetje met me eens iis xd whahah ben ik dan toch in het verleden blijven hangen whahahh XD

Als ik een oud nickelodeon programma terug wil, dan is het The Amanda Show wel.

meer that '70s show!
frasier vind ik ook niet leuk maar dat komt denk omdat ik de humor gewoon niet snap :stuck_out_tongue:

Jah die was ook leuk XD

Ik wil wel meer that 70’s show. En stiekem ook family guy eigenlijk. Of was dat nou om 1 uur 's nachts? Dan eerder.
En op zaterdag niet die domme comedians, die zijn echt bijna nooit grappig. Doe dan een marathon ofzo…

Daar werd ik helemaal gek van, net zoals van dit soort filmpjes:

http://www.youtube.com/watch?v=qw0zZttfUaw

programma’s als Saved by the bell enzo ware altijd wel leuk ja! maar tis niet zo dat ik ze persee weer terug wil. Futurama en becker vind ik ook niet echt geweldig, maar frasier gaat opzich wel nu ik paar keer er de tijd voor heb genome om te kijken. Ik stem voor meer Californication und nieuwe simpsons afleveringen …en er waren nog een paar dingen maar die ben ik vergete :slightly_smiling_face:

That’s 70s Show, Scrubs, Family Guy, helemaal geweldig toch?

Maar ik ben het wel met je eens, ik vind het ook heel erg jammer dat Saved By The Bell enzo niet meer komen.

Dat is het meest verschrikkelijke programma ooit.
Echt, ik zat me elke keer weer te irriteren.
En het ergste was dat ik mezelf ook niet zo ver kreeg om het weg te zappen.
Heel ongezond.

precies.

Wat ik erg jammer vind, is dat Weeds eerst heel leuk was en nu bijna alleen maar om seks draait <<

Ik mis Six Feet Under ook, het komt ook niet meer op Ned 1/2/3(ik weet niet meer welke het is)

Jaaa!! weg met die onzin!!! :rage:
we want Malcolm In The Middle & Scrubs!!!
`Hooray!!! occasion18

UP UP UP