E-mail naar comedy central.

Jaaa Jaaa ik heb een e-mail naar comedy central gestuurd.
waarom?? Omdat ik misselijk word van die becker frasier en futarama, dingen die niks met comedy te maken hebben,

We want Kenan & kell, We want saved by the bell, De programma’s die op the box comedy werden uitgezonden. Wie is het er mee eens??
ik ga ze een maiil sturen met deze link binnekort dus help een handje

Zet hier ook de programma’s die je graag terug wil en misschien doen ze er wat aan (A)

XxXxXx

Nou fijn dat je mijn favo programma’s de das wilt om doen :'3

Whahah sorry (A) maar ik vond die oude echt leuk :blush:

Haha, met die reactie van E_kid erbij lukt het wel denk ik :grinning_face_with_smiling_eyes:

Meer Scrubs en Malcolm in the middle.

Kenan & Kell en Saved by the bell hoorden toch bij Nickelodeon?
Je kan beter hun mailen dan Comedy Central.

Frasier en Becker zijn inderdaad te lame!

Ik hoef geen oude series meer te zien. Daar heb je toch nostalgie voor? Zulke dingen moet je herinneren, niet telkens opnieuw kijken.

Indeed! En meer ‘‘My name is Earl’’.

Als je die programma’s terug wilt kun je beter Nickelodeon mailen…

ik heb nog nooit gegeken naar comedy central en heb er ook geen behoefte aan volgensmij?
hahaha, elke x als ik er op zap staan er humorloze saaie mannetjes iets te vertellen.
maar misschien is het wel grappig? hahaha

Ze waren ook een tijdje van the box comedy en de late nickelodeon en daar is toen in de plaats voor gekomen comedy central.

Becker is juist leuk, dus sorry :grinning_face_with_smiling_eyes:

LALZ jullie zijn te jong voor Frasier zo te merken :V

MEER THAT 70S SHOW! i love that show
en oprotten met die frasier idd.

Het gaat er mij meer om , dat ik die nieuwe programma’s een beetje te lame vind, vage comedy en humor.

En That 70s Show moet echt niet zo laat komen,en verder ben ik het met E_kid eens,ze moeten gewoon blijven want ze zijn leuk : D

Jah dat zou ook wel kunnen :blush: want ik snap hem echt hellemaaaal niet XD
Maar ieder zo zn mening (A)

Dan moeten ze maar een manier bedenken Hmm vind ik , alles laten staan maar ergens toch ook die oude programma;'s erin proppen !!(A) heeft iedereen wat hij wil

ik kijk alleen southpark op comedy central
maar ik hoef iniedergeval geen kenan and kel op comedy central, gooi dat maar op nickelodeon

Ik vond Becker in het begin niks aan, maar toen ging ik het vaker kijken en nu vind ik het wel leuk.

En Frasier…mijn ouders kijken dat vroeger veel en ik heb het onbewust opgepakt.
Als comedy central nou eens daarvan DVD boxen zou uitbrengen…dan hoor je mij niet meer klagen.

Ik ben blij dat ze American Dad minder uitzenden want dat is helemaal…mja.