E.L.F

Heey , ik las nog nergens dat hier iemand al eens van elf heeft besteld:)
Mijn pakketje was maandag aangekomen, ben heeel tevreden voor die 1 euro’s.
Hebben jullie er ooit al eens wat van besteld , wat zijn julie ervaringen er mee , meningen . Mag je hier droppen :slightly_smiling_face:
website : http://nl.eyeslipsface.be/
of ; http://www.eyeslipsface.nl/

Hee, ik lag ergens dat ELF altijd goedkoop is! Maar hoeveel verzendkosten komen er dan nog bij? En van welke site had je ze?

Ik ben van België en had ze dus van de .be website , je kan tussen 3 manieren kiezen om te verzenden ik had gekozen om ze bij een ophaalpunt te gaan afhalen, de andere 2 opties waren huis laten leveren dacht ik

de verzendkosten zijn 11 euro ofzo, toch?

Kan je eigenlijk op de nederlandse site ook alleen met paypal of creditcard betalen? Op de belgische is dat wel toch?

ik moest 2 euro en nog iets betalen :slightly_smiling_face:

Ja , je kan bij de belgische ook met overschrijving betalen

Mja, het is misschien heel goedkoop,
maar ik zie niet direct iets wat ik écht wil.

Oeh ik wil wel weten wat de verzendkosten zijn! =O

Je moet op de website net doen alsof je gaat bestellen , dan komen de verzendkosten :slightly_smiling_face:

[i]Artikel 3 - Prijzen en aflevering

Alle vermelde prijzen zijn steeds in euro inclusief BTW en zijn geldig voor België.

De deelname van de klant in de vervoerskosten bedraagt slechts ¤ 5,95. De bestelling wordt aan de voordeur afgeleverd.

Voor een bestelling van minimum 75¤ op http://nl.eyeslipsface.be door Taxi Post in België aangeleverd zijn de vervoerkosten gratis.

De prijzen kunnen op ieder moment veranderd worden zonder voorafgaande mededeling

Onze aanbiedingen zijn enkel geldig voor particulieren.Ook professionele klanten kunnen voordelen verkrijgen,deze dienen echter eerst contact op te nemen met s.a.r.l P.B.C. via volgend e-mail adres: contact@eyeslipsface.be

De opgave van prijs slaat uitsluitend op het artikel zoals het wordt omschreven. De bijhorende foto is decoratief bedoeld en kan elementen of artikelen bevatten die niet inbegrepen zijn in de prijs

Het aanbod geldt steeds zolang de voorraad strekt.

De prijzen kunnen op ieder moment veranderd worden zonder voorafgaande mededeling. De aankoper is verantwoordelijk voor de bestelde artikels vanaf het moment dat deze geleverd zijn.

De aankopen kunnen via visa of mastercard direct online betaald worden danzij een beveiligde betaling.

Een bestellingsbevestiging zal worden opgemaakt en via e-mail naar de klant worden verstuurd.

Onze artikels worden in een keer en op eenzelfde adres geleverd. Het transport ,binnen België door taxipost verzorgd, is gratis voor een bestelling van minimum 75¤ op http://nl.eyeslipsface.be[/i]

Ik ga binnenkort wat bestellen met een paar vriendinnen :slightly_smiling_face:

Ja, ik ben er ook content over! Behalve die blush kwast die verliest echt van die ambetante haartjes bij mij toch :frowning_face:(
Maar die eyeliner is echt supergoed en de oogschaduws zijn redelijk goed

Verzendkosten iets van 4euro voor 4 spulletjes

Hm , in België kun je ook bij een ophaal punt kiezen , moest je minder betalen bij mij was het een kranten winkel

Heb je de eyeliner waterproof of die andere?

Upje =D

ik heb zelf al 2 keer besteld. ik woon in België en voor thuislevering van de .be-site is het 5 euro vast volgens mij… zo was het allessinds toch toen ik vorige zomer bestelde :wink:

aanraders:
hun lipglossjes met spf 15, echt super! mooie glans, leuke en draagbare kleuren en blijft goed zitten! de geur vind ik zelf wel oké maar als je niet van chemische fruitgeur houdt blijf je er beter weg van.
oogschaduw op maat: ik heb ivory, sage, moondust en moccha. goeie pigment en blijft lekker lang zitten met oogschaduwbasis.
oogschaduw op maat palletje: kost maar 1 euro en MAC navullingen passen erin! veel goedkoper dan de MAC-palletjes die je zelf kan vullen en ik vind ze eigenlijk ook steviger gek genoeg…
al hun blushes (gewone lijn, studio lijn heb ik nog niet getest) behalve de kleur “coy”, die is erg grijzig en dat oogt zeer flets. hun minerale blush in bliss is ook mooi. subtiel lief kleurtje!
hun kwasten van de studio line lijn. kwalitatief heel goed en ik heb vergelijkingsmateriaal (MAC, TBS, …) dus dat wil wel wat zeggen :wink: van de gewone lijn is hun oogschaduwkwast ook heel fijn.

vond ik zelf minder:
“oogschaduw voor heldere blik”: echt supermini, mijn oogschaduwkwast kon er amper in en bijna geen pigment.
“glanzende gloss voor volle lippen”: ik kreeg er alleen maar irritaties van rond mijn mond… prikte ook héél erg.
“vloeibare lipstick”: op zich HEEL mooi maar er zit gigantisch weinig in. als ik hem dagelijks draag en af en toe bijwerk is hij op een week op. maar mooi issie wel!

je kan trouwens best eerst op www.makeupalley.com kijken voor je wat bestelt. ik vind hun producten zelf ofwel supergoed ofwel een complete misser. maar op die site staan ontzettend veel reviews over ELF, erg handig voor je gaat bestellen!

@Xduiveltjex

Jaa ik was aan het twijfelen of ik oogschaduw op maat zou nemen of niet maar aangezien die kleintjes niet goed zijn zal ik die toch meer nemen
dankje :slightly_smiling_face:
ik heb de glanzende gloss ook moet hem nog uittesten hoop dat het niet bij mij gebeurd & dankje voor de link!

“Oogschaduw voor een heldere blik” vind ik juist prima. :slightly_smiling_face: Voor mij voldoende pigment, en blijven icm de primer van de studio line perfect zitten.
Als je een grootgebruiker bent en een wat heftiger effect wenst is het misschien een minder goede keuze, maar voor mij…prima hoor.
Oogpotlood loopt vrij snel uit.
Camouflagestick werkt prima en ruikt érg lekker.
Corrigerend compactpoeder, niks mis mee volgens mij. Valt wel íets donkerder uit dan je zou denken.
“Lipgloss om van te snoepen” ik heb de melon mayhem, vind m níet lekker ruiken/smaken.
Nagellak is best leuk voor zn prijs. Is erg waterig maar droogt toch erg snel. Bladdert alleen vrij snel weer af.
Mascara is weinig mis mee, heb m nog maar 1 keer geprobeerd.

Ik zal er rustig nog een keer bestellen denk ik. :slightly_smiling_face:

Nouja voor mij moet de oogschaduw er niet uitspringen ofzo maar hij moet ook weer niet aan het einde van de dag verdwenen zijn!
Zal er nog eens over nadenken,
Hier is btw een kortingscode als je voor 11 april besteld , er stond dat je 10£ korting kreeg maar er stond niet hoeveel in euro anyway dit is de europese kortingscode :
37THOUSANDEU