E.L.F. makeup besteld via paypal,help?

ik heb een vraag voor de mensen wie ooit via paypal wat betalen,

ik heb geen idee hoe het werkt!
ik heb het via paypal betaald en er staat nou dat het betaald is,
maar ik snap niet zo goed of het dan automatisch door paypal van je rekening word gehaalt of dat je dat geld eerst op paypal zelf moet zetten?
ik heb het in dit geval alle 2 gedaan, maar stel dat paypal het zelf van je rekening afhaalt,kan je dat geld wat je naar paypal hebt gestuurt nog terugstorten op je rekening?

beetje vaag verhaal maar mensen die paypal hebben snappen het hopelijk wel!

xxx

Heb je je rekening gekoppeld aan je paypal account?

ja dat al wel volgends mij, want je moet in het begin 1 cent naar paypal overschrijven ofzo zodat ze het bevestigen kunnen. en dat heb ik toen gedaan dus

Je moet geld storten op Paypal. Als je wat koopt en met Paypal wil betalen, haalt hij dat geld gewoon van je Paypal af.
Als je nog geld over hebt op Paypal en je wil dat terug op je rekening storten, kan dat gewoon. Paypal haalt zelf geen geld van je rekening.

oke thanks!
want ik heb zonet het geld op paypal gezet,duurt 3/4 dagen zegt de site. maar er staat al wel dat het betaald is? alhoewel er staat -27,45 haha

Mss off topic maar, ik wil ook iets bestellen op elf.
Alleen is de helft van de producten onbeschikbaar die ik wil, weet iemand wanneer ze weer beschikbaar worden?

Alvast bedankt! x

doe je het wel via de nederlandse site dan? want ik had eerst ook een hele lijst gemaakt…alleen zat ik op de amerikaanse site… hihi

Bij mij duurde het 2 dagen eer het geld erop stond.
Volgende keer best wachten om wat te betalen, tot je geld erop staat.

Volgens mij hoef je geen geld op paypal te zetten als hij gekoppeld is aan je rekeningnummer. Dan wordt het automatisch door paypal van je rekening af geschreven. Tenminste dat was bij mij het geval.

Ik betaal heel vaak met paypal dus ik weet ondertussen wel hoe het werkt.
Paypal haalt zelf het geld van je bankrekening af dus je hoeft verder niks meer te doen.
het kan zelfs tot 2 of 3 dagen duren voor het daadwerkelijk afgeschreven word.
Als er staat dat het betaald is, dan is het dus gelukt en dan hoef je je geen zorgen te maken.
In ieder geval veel plezier met je make up hihi.