E-Books

Ik weet niet of dat hierbij moet, het lijkt me wel! Maar ik zoek wat e-books in het nederlands… misschien dat mensen mij hier kunnen helpen.

Ik zoek:

• De hele pretty little liars serie
  • The vampire diaries serie vanaf deel 3
  • Boeken van Sophie Kinsella
  • The lying game boeken
  • Carry Slee met Brainwash en Bangkok boy
  • Lauren Conrad met Style (+ haar andere boeken)
    [b]- Verboden voor mij Maren Stoffels (+andere boeken van haar)
  • De klauwen van het woud van Carry Ryan
    [i]- Verwelken van Lauren Destefano
  • Vrees van Lauren Destefano
  • Inwijding van Veronica Roth[/i]
  • Dreft van Becca Fitzpatrick
  • Dwalen van Becca Fitzpatrick[/b]

Ik kan verder even nergens opkomen, maar tips zijn altijd welkom! De dikgedrukte boeken zijn diegene die ik er nu bijgevoegd heb en de schuingedrukte zijn boeken die ik waarschijnlijk gevonden heb!

Ik denk niet dat je die gaat vinden.

The Vampire Diaries kun je bestellen via Bol.com. Ditzelfde geldt voor boeken van Sophie Kinsella en Bangkok Boy van Carry Slee. Verder zijn die niet gratis te downloaden, in ieder geval niet in het Nederlands. Nederlandse e-books zijn sowieso bijna niet te vinden, gratis bedoel ik dan.

Daar zijn twee boeken van Sophie Kinsella te vinden, verder niets.

Zoals ik al zei, Nederlandse e-books zijn er bijna niet. Tenzij je ze koopt. En dan nog is de keuze beperkt.

Ik heb al redelijk veel nederlandse boeken gevonden, dus misschien lukt deze ook wel. En ik kan het ook altijd in het engels proberen

Van Sophie Kinsella kan ik aan de delen Mini Shopaholic, Wat spook jij uit, Shopaholic!, Shopaholic! in alle staten, Shopaholic & baby en Shopaholic zegt ja, als ebooks komen.

Heb je Wat spook jij uit voor me? Die wil ik graag lezen!

Heb me vergist, hij stond wel in het lijstje. Een vergissing is nou eenmaal menselijk, dus kattig doen is niet nodig.

Inderdaad, best kut dat Nederlandse boeken vrijwel niet te vinden zijn.
Wel staan er zo’n torrents op internet:
http://isohunt.com/torrent_details/212737081/?tab=summary
http://torrentz.eu/eb/ebook+nl-q

Maar de bekende onbekende boeken (zoals the vampire diaries etc) zijn niet te vinden. In het engels trouwens ook bijna niet,

Die heb jij ook in je lijstje genoemd :’)

Die heb je ook genoemd…

Je hebt helemaal gelijk. Heb ik over het hoofd gezien. Maar nu is de vraag hoe ik 'm bij jou ga krijgen? :stuck_out_tongue:

*Overigens staat er in de beschrijving dat ie gescand is… geen idee of het dus goede kwaliteit is. Maar het is wel in ePub formaat.

Ik kan aan een hele hoop voor je komen, iig alle van sophie kinsella wel. Heb momenteel meer dan 3000 ebooks op mijn pc staan :wink:

Als je sophie kinsella leuk vind raad ik je trouwens ook boeken van madeleine wickham (haar echte naam) en Jill Mansell aan ^^

Ik heb hem vandaag toevallig gevonden!! Dus toch bedankt! :slightly_smiling_face:

ja? Waar gaan die over dan? en allemaal nederlandse boeken?

Het zijn allemaal nederlandse boeken.
De boeken van Madeleine Wickham en Jill Mansell zijn het zelfde soort boeken, chicklits ^^ Lekkere luchtige vrouwenboeken dus.
Madeleine Wickham is de zelfde persoon als Sophie Kinsella, volgens mij is dat haar echte naam.

Ik heb er alleen een hele hoop voor je in het engels. Die zijn makkelijk (en bijna alle bekende) te downloaden op mobilism.forum.org gewoon account aan maken en in de zoekbalk de boek intypen. Maar dit zijn wel alleen engelse boeken. De enige nederlandse die ik daar kan vinden is de trilogie van lauren kate. :slightly_smiling_face:

Toevallig zat ik hier een tijdje terug ook mee, ik heb gewoon via piratebay en google E-books NL of NLT of Wierook ingetypt, en dan kun je van die bullets downloaden met 1000 boeken ofzo, en toen heb ik gewoon de leukste eruit gehaald en de rest weer verwijderd, succes!

ik ben ook op zoek naar vrees van lauren destefano, maar hij staat schuingedrukt dus heb je hem gevonden? want dan zou ik erg graag willen weten waar
Ik gebruik soms ook nog wel eens de site spotplanet.org
Daar kun je ook cd en films enzo gratis van afhalen

http://www.torrentreactor…3000-E-books-NL-Ariclenes
Via deze link kun je 3000 gratis, Nederlandse, Ebooks downloaden. Waaronder de gehele serie van Sophia Kinsella en nog veel meer. Je moet maar kijken of er iets voor je bij zit. Het is van alles wat.

De meeste nederlandse boeken zijn gewoon te vinden hoor! :slightly_smiling_face:
bijv. verwelken heb ik ook gedownload.
Wat ik meestal doe is de titel van het book + torrent wierook set.

In zo’n set zitten de nieuwste boeken :grinning: