E-Books (delen op eigen risico, zie beginpost!)

De kobo glo

Heeft iemand de Pretty Little Liars serie van Sara Shepard voor mij? En misschien Gossip Girl?

Ik zoek het boek ‘‘Dit is geen dagboek’’ van Erna Sassen met spoed! :flushed:

Ik heb sinds een week nu de Kobo Glo HD en hij bevalt heel goed! Lang getwijfeld omdat papieren boeken toch echt mijn voorkeur hebben (heb ook meer dan 200 boeken) maar uiteindelijk toch voor gekozen. Leest wel handiger in bed haha!

Ik ben lid geworden van elly’s choice. Voor 2,99 per maand krijg je tien ebooks. Vijf geselecteerde, en nog vijf uit het pakket dat jij hebt gekozen: vrouw, man of literatuur. Goedkoop legaal ebooks krijgen dus!

Hebben jullie nog websites of dingen om legaal en goedkoop of gratis aan boeken te komen? De meeste gratis sites bieden behoorlijk oude boeken aan… Vandaar :slightly_smiling_face:

Ben op zoek naar meer ebooks!! :grinning:

Legaal gratis ebooks vinden die niet heel oud zijn gaat denk ik heel lastig worden

Ja dat heb ik gemerkt haha! Daarom ben ik blij met elly’s choice, in elk geval goedkoop! Lees best veel dus wil graag zo goedkoop mogelijk m’n e-reader vullen met boeken die het in elk geval waard zijn om te lezen! Zit niet echt te wachten op een waarschuwing of boete van brein, downloaden durf ik dus niet echt…

Heeft iemand een van onderstaande boeken?

Judith Visser - In seizoenen
Michael Berg - Het meisje op de weg
Mel Wallis de Vries - Schuld
Sophie Mckenzie - vermist
Sophie MCkenzie - Zusje vermist
Abigail Haas - Verraad
Cis Meijer - Verdoofd
Eva Burgers - stille getuige
Eva Burgers - Flashback
Natasza Tardio - Meedogenloos

Heeft iemand de boeken van dummie de mummie?

Als je de app download kun je het aanbod bekijken. Ik vind het zelf niks om op telefoon, tablet of laptop een boek te lezen. Er is maar 1 ereader die met Bliyoo werkt maar ik las veel negatieve recensies over dat apparaat. Jammer, Bliyoo leek mij een geweldige toevoeging!

heeft iemand het laatste deel van ‘legend’ van mij? Is van Marie Lu en het heet Finale

Ik heb ondertussen Rode Koningin gevonden. Bij interesse graag een Note.

Het is geen boek, maar een comic ahhaha. Heeft iemand toevallig
scott pilgrim vs the world (alle delen) ?

Hay heeft iemand misschien Paper Towns van John Green in het Nederlands?
Zelf heb ik ook de boeken:

• The Hunger Games NL (Alle delen)
  • The Maze Runner NL (Eerste 3 delen)
  • The Vampire Diaries NL (1- 10)
  • The Divergent Series NL (Alle delen)
  • Twilight NL (Alle delen)
  • The fault in our stars NL

kan iemand mij aan Zolang er leven is van hendrik groen helpen? :flushed: :flushed:

Heeft iemand de boeken van Chantal van Gastel of een?

Kan iemand mij misschien helpen aan het gouden ei van tim krabbe?

Mij ook misschien :flushed:
En heeft iemand een leven na jou van Jojo Moyes?

Mijn broertje heeft voor school het boek de Stalker van Helen Vreeswijk nodig en de 3 bibiotheken hier in de buurt hebben het boek niet. Iemand die misschien met de ebook versie kan helpen?

Ja ik heb het boek voor je! Als je even een berichtje stuurt met je email-adres dan kan ik hem sturen.

Weet iemand leuke boeken? Toevallig Ebooks die je in je bezit hebt? :hugs: