Dylon Renovator zwart

Hoi!

Ik heb voor mijn zwarte broek dylon renovator gehaald. Nu staat er op de achterkant dat je het zo in de wasmachine kan pleuren met wasmiddel erbij, en dat je na afloop alleen de rubberen randen bij het deurtje even moet schoonmaken. Wat ik me dus afvraag, moet je niet nog even je wasmachine naspoelen? Lijkt me niet erg fijn om zwarte vlekken tegen te komen in mijn lichtere kleding… Ik heb dit spul nog nooit eerder gebruikt, maar ik dacht misschien iemand anders hier wel en heeft er ervaring mee?

Ik heb dat spul wel eens gebruikt. Ik dacht ook dat alleen de rubberen banden afvegen niet genoeg zou zijn, dus ik wilde voor de zekerheid nog een wasje naspoelen En toen was ik dat vergeten en had ik er een lichte was ingestopt… Maar gelukkig was niets donker geworden! Dus ik denk dat het niet nodig is. Van het rubber kwam nog wel veel kleurstof dus die moet je wel goed afnemen.

Of je stopt daarna gewoon even een zwarte was erin? Kleding schoon, wasmachine woon.

Ik wist trouwens niet dat ze dit verkochten, ik heb gewoon zwarte dylon verf gehaald om de boel weer echt zwart te krijgen Ö