Hoi allemaal, ik heb nu echt een probleem. Over een week heb ik mijn examen van dwarsfluit. Sinds vsndaag heb ik een beugel dus als ik wat speel hoor je heel erg veel lucht, niet echt een toon. Zou dit een beetje ophouden binnen een week??? Hoop echt dat jullie me kunnen helpen
Up
Mijn zus speelde vroeger ook dwarsfluit terwijl ze slotjes had, dus het komt vast goed (:
Oke, hopelijk is dit bij mij ook het geval, ik heb meer dan een half jaar moeten oefenen:( bedankt voor de reacties! Ohja, volgensmij doen ze die examens niet in de zomervakantie ofzo, dus het zal volgende week wel moeten…
Zelf ook gehad. Ik deed hem gewoon uit met spelen?
Een plaatjesbeugel uitdoen? Zo’n ding zit vastgelijmd aan je tanden.
^Dankje! Ik heb vandaag les, dus ik kijk wel wat ik doe.
Oh hahah. Is voor mij al een tijd geleden . Bij mij was het gewoon een los plaatje dat ik uit kon doen wanneer ik wou. Heb ook wel zo’n ding gehad dat vastgelijmd zat, na een tijdje oefenen kun je hier ook wel mee spelen.
Ik speel zelf ook dwarsfluit ( al iets van 6 jaar ) en ik heb nu ook een beugel. Wat mijn lerares altijd zegt is dat ik mijn tanden zo ver mogelijk als het kan van elkaar af moet houden. Misschien klinkt het raar ofzo, maar het helpt echt. Ik speel nu bijna een jaar met beugel en het gaat gewoon goed, het klinkt wel minder mooi maar dat is nu eenmaal zo.