Hallo!
[i]Verkoop via marktplaats heeft niet extreem veel geholpen dus ik hoop dat het hier wat beter gaat!
Ik heb hier nog een hele stapel dvd’s liggen, allemaal origineel dus geen kopieën.
Verschillende dvd’s, romantische komedies, drama’s maar ook tekenfilm etc.[/i]
-Bobby
-Men seeking women
-The christmas hope
-Lovin’ Molly
-Tom Duimpje en Duimelijntje
-Laws of attraction
-The prince & me
-How to lose friends & alienate people
-The all together
-Shanghai kiss
-The ballad of Jack&Rose
-Cinderella pact
-Sorority wars
-The good girl
-Side effects
-Wedding planner
Het verzenden van 1 dvd kost €2,16 en het verzenden van 2 dvd’s kost €2,70. Voor 1 dvd €1,- !
4 jurkjes/tuniekjes. Degene met een riem worden ook verzonden met riem erbij. Ze zijn allemaal gedragen behalve degene linksboven. Het verzenden kost waarschijnlijk €2,16 of €2,70, dus reken ik voor verzendkosten €2,50. Richtprijs voor een jurkje is rond de €2,-. (allemaal M)
Schoenen, maat 39/40. Niet heel vaak gedragen en zien er nog goed uit. Verzenden kost €6,75. Heb niet echt een richtprijs, dus elk bod is welkom
Neppe uggs maat 39/40, maar waren toch te groot dus ik denk dat 40/41 het beste past. Verzenden kost €6,75 en ook hiervoor heb ik geen richtprijs dus elk bod welkom
Verschillende sjaals, de meeste zijn wel gedragen maar zien er allemaal nog prima uit. Voor verzenden €2,16. Voor 1 sjaal €1,50.
Ik sta niet in het betrouwbare verkoperstopic, maar ik heb dan ook nog nooit iets via girlscene verkocht haha
xoxo