Dvd collectie beginnen

Hooi allemaal,
Sommige van jullie hebben misschien wel een dvd collectie van mega veel dvd’s.
Hebben jullie misschien tips om er een te beginnen? Tellen jullie al jullie dvd’s daar bij mee.
Waar kan je het beste je dvd’s halen?
Maak als je dat leuk vind een foto van jouw collectie :slightly_smiling_face:

Ik bestel mijn dvd’s bij De Standaard boekhandel en bij Fnac
Gewoon al je dvd’s in een kastje zetten en voila, een collectie

is dit eigenlijk serieus?

Tips om mee te beginnen; schaf dvd’s aan want zonder dvd’s geen dvdcollectie

ik lach

Kijk op marktplaats, daar kan je een hoop dvd’s kopen

Ik haal mijn dvd’s altijd in de Mediamarkt :slightly_smiling_face:

Ja, Mediamarkt heeft veel Dvd’s/Dvdboxen

bol, mediamarkt, blokker, v&d
daar haal ik de meeste dvd’s :slightly_smiling_face:

Schaf alleen dvd’s aan van films/series die jij leuk vind, anders heb je er niks aan.
Verder; de kwaliteit van de films in je collectie zegt ook wat over je collectie.
Bij de boekenvoordeel/bart smit hebben ze vaak aanbiedingen van 5 dvd’s voor 10 euro e.d.,
maar vaak zijn dat ook “mindere” films. Ligt er maar net aan of je voor kwaliteit of kwantiteit wil gaan.
Misschien is het leuk om een bepaald genre te verzamelen, of films met bepaalde acteurs erin?

Ik wil alle Disney films, ik heb de videobanden maar op de dvd’s staat zo’n nummertje aan de zijkant en dat vind ik leuk haha. En ik en mijn moeder wilde een Sandra Bullock collectie omdat bijna al haar films zo leuk zijn.

Mijn dvdcollectie is Netflix. Vind het veel te duur om 15 euro te betalen voor een film die ik maar 1 keer zal zien. Al snap ik dat het wel heel cool is om een dvdcollectie te hebben (heb ik namelijk met boeken!).

Dit vraag ik me nou ook al een tijdje af, ik had in eerste instantie boeken gekocht maar dat is niet goed blijkbaar…

Nee, is dit serieus? Koop dvd’s et voila.

Of koop gewoon een hele filmreeks, bijvoorbeeld Harry Potter, Twilight, pirates of the caribbean of Disney, dan heb je meteen al een hoop dvd’s en zoals Disney kan je blijven uitbreiden. Niet zo moeilijk dus, gewoon aanbiedingen in de gaten houden ofzo, want dat heeft bijvoorbeeld Blokker ook wel vaak

Waarom zou je random een dvd collectie willen? Zo komt het tenminste op mij over, kan zijn dat ik het fout heb of gewoon niet snap hoor.

Begin dan een collectie van een tv-serie die je erg leuk vindt, of Harry Potter ofzo.