DVD-Box 'The Hills'

[i]hooi allemaal ^^

ik heb even een vraagje voor de echte ‘The Hills’ fans.
ik ben 28 januari jarig, maar ik vier het dat weekend want de 28e valt jammer helaas op een woensdag, en ik ben helemaal weg van de The Hills.
ik kan maar geen cadeau verzinnen (dus als iemand nog iets anders leuks weet wat ik kan vragen, vertel het me alstjeblieft!) maar ik kwam op het idee om een DVD-Box van The Hills te vragen. maar ik zit nu eigenlijk een beetje met de vraag aan sommigen van jullie: bestaat er wel een DVD-Box van The Hills?
(dan bedoel ik dus zo’n box met dvd’s van alle seizoenen van The Hills erop, en dan hoop ik ook nog seizoen 4?!)

weet iemand trouwens of seizoen 4 al begonnen is?
want ik kijk het iedere zaterdag, maar ik twijfel een beetje of dat het wel is. ik denk het wel, maar ik wil natuurlijk wel de juiste volgen. :stuck_out_tongue:

alvast bedankt iedereen (l)

liefs’[/i]

ja er is een dvd box van the hills en degene die nu op tv is is idd seizoen 4

okee bedankt, en kan je die box dan in één geheel kopen? of moet je dan losse dvd’s kopen ofzo?

er zijn gewoon dvd-boxen van seizoen 1 , en dan ook een van seizoen 2.
Seizoen 3 komt bijna uit op dvd & 4 is nu dus op tv.

Ik heb paar weken geleden seizoen 2 gekocht, ik kon seizoen 1 nergens vinden, seizoen 2 kostte ongeveer 20/25 euro

Ik heb seizoen 1 & 2 afgelopen kerst gehad.
In allebei zitten 2 dvd’s met daarop alle afleveringen van dat seizoen + dat ze bijv. de shoot gaan doen voor die voorkant + intervieuw met hun 4.
Echt een aanrader!

is er ook een dvd box met alle seizoenen?

IK heb seizoen 1 en 2 van mijn vriendje gekregen. very nice.
bestel op bol.com, goedkoper en snel in huis!