DutchyDress by Supertrash voor WK2010!!!!!!!!!

Dit is een ode aan de bedenkers van dat jurkje, want hij is echt FAB!!

Waarschijnlijk daarom dat ie nu al overal is uitverkocht, ook op internet… Behalve op marktplaats dan, waar ze echt voor 20/30/40 euro verkocht worden… Maarja eigenlijk is dat ook helemaal niet veel voor een jurk by Supertrash!!! Als ik hemnog niet had, kocht ik hem daar alsnog :slightly_smiling_face:

Ook trouwens heel mooi dat alle vrouwen in nederland zo massaal al het bavaria bier hebben ingeslagen> grijpen de mannen allemaal mis :beer: hehe

[fgcolor=#B3009E]Hebben jullie hem ook al?? 'Zijn er nog meer fans ??[/fgcolor]

Huh?

Nja heb je een foto ofzo?

Foto?

fotoooooo?

http://shoppen.blog.nl/files/2010/04/dutchydressdragen.jpg

die? -.^

oh wel grappig. Ik heb hem niet.

Da’s de WK-jurk van Bavaria… toch?

Ja inderdaad dat is hem, maar op die plaatjes zie je helemaal niet hoe leuk ie is… hier zie je hoe die aan staat bij 2 meisjes maar persoonlijk gaat mijn voorkeur toch uit naar andersom, hoe sylvie van der vaart hem draagt in de campagne Zo id ie het leukst De DutchDress is een oranje jurkje dat in opdracht van
Bavaria is ontworpen door het succesvolle Nederlandse
kledingmerk SuperTrash.
De DutchDress is niet zomaar een jurkje. Het is een
jurkje van oranje tricot met speels rood/wit/blauw koord
dat zo is ontworpen dat het iedereen past en iedereen
staat. Het is elegant en kanop 4 verschillende manieren
gedragen worden… Het is echt niet zo’n gratis flut-gadget, maar echt gevoerd en hij zit echt supermooi!!

Ik vind er niet zo veel aan. Misschien alleen leuk voor het WK, maar ik ga dat toch niet in kroegen kijken of zo. Ik vind ‘m alleen met die decolleté wel leuk en dan vind ik de schouders niet mooi :’)
Supertrash is leuk, maar dit jurkje… hoeft niet in mijn kast.

Ik heb hem, alleen omdat m’n vader hem kreeg bij bavaria :’)

http://www.fashionlicious.nl/wp-content//sylvie_met_6packtas_2.jpg

dit is hem. ik vind hem niet zo mooi, dus hoef hem ook niet.

Opzich is het nog wel een leuk jurkje, als je persé iets van oranje aan wilt zou ik sowieso deze doen.
Maar ik vind het voor mezelf niks; t/m 11 Juli ben ik allergisch voor oranje.(A)

Heel leuk bedacht hoor, maar het is niet echt mijn stijl jurkje (btw: wie noemt zn merk nou supertrash? Ik kom vast van Mars dat ik dat merk niet goed kende, maar ik vind het echt een naam waarbij ik denk aan sletterige dingen - wat dus kennelijk wel meevalt.)

Ik vind 'm echt niet mooi dus ik wil m sowieso niet, maar ik wil m al helemaal niet omdat het voor het wk is.

Ik heb m en ik vind m ook best wel vet! maar ik ben er niet verliefd op ofzo, oranje staat me ook niet zo geweldig.

oranje staat me niet, maar voor het wk trek ik wel oranje aan, super tof. vind het jurkje erg leuk, waar kan je hem krijgen?

nix voor my…verschrikkelijk hekel aan de kleur oranje.

Hij wordt te veel gehyped.

De kleur oranje haat ik sowieso, en ik vind hem ook heel lelijk.

Ik heb hem ook, gewoon bij de Jumbo :slightly_smiling_face: