dutch youtube gathering wie mee?;p

haloooo!
ik vroeg me af wie er nog meer naar de dutch youtube gathering gaan deze zaterdag in utrecht.
Ik woon zelf in alphen aan den rijn, en ja geen van me vriendinnen kijkt youtube fillmpjes van bijv. teske, dutchvlogs, ditismilan , thekelvlog etc.
dus wie woont er hier oook in alphen of leiden of gouda of iets in de buurt en wilt meegaan?
Anders kom ik daar ook zo vriendloos aan haha.
xoxo

ik niet ;o
upje voor jou.

en nog n upp ;p

Klinkt wel leuk maar ik ga niet dus up

okee helaas ;p upp

Ik woon in gouda maar ik kijk nooit youtube, alleen liedjes dus niet echt dat soort dingen wat jij kijkt denk ik :’)

Ik wil er zoooooo graag heen, maar het is gewoon te ver weg :'x
*beschouw dit als een up*

@ nancyyyy waar woon je dan?

Woon in Alphen, ik volg wel mensen via youtube maar ik denk niet dat Charlieissocoollike er aanwezig zal zijn :cry:

dan had ik spontaan alles afgezegd xD

haha daarom:p Hij was wel in Nederland paar weken geleden, ik dacht nog ik moet naar Amsterdam en dan als een malle hem zoeken en dan zo’n button krijgen^^ maarja niet gegaan =[

ahh wil nou niemand ;p er komen echt heel veel youtubers, ik maak zelf geen filmpjes maar hetword wel super gezellig

Zorg dat charlieissocoollike er is, dan is half GS er wel :stuck_out_tongue: En ik volg geen nederlandse vloggers omdat ik die saai en humorloos vind.

tja dat moet je aan de organisatie vragen die het leiden, als ik het kon regelen doe ik dat wel. haha

Jammer =[

Wat is er te doen dan? Ik woon in Utrecht, maar weet er niets van?
shame on me:blush:

Nou het is eigenlijk voor de mensen die youtube filmpjes maakt, en die ze bekijkt.
ik kijk op youtube altijd standaard filmpjes van Thekelvlog, Dutchvlogs etc.
En die mensen komen dan naar utrecht, zo kan je ze een beetje ontmoetten en gewoon gezellig.;p

Een soort Nederlandse Youtubers-meeting. :3