Dutch Model Event

Hallo meiden,
het is 6 juni en dus staat het 4e evenement van dutch model event alweer bijna voor de deur !
heel erg leuk, en ik vroeg me af wie van jullie gaan ? Wat jullie aantrekken en of jullie wel of geen makeup op doen ?
Zijn jullie er om ontdekt te worden of ben je al model?
en welke workshops doen jullie ?
oh en zijn jullie voorheen ook al is gegaan

Let me know !
misschien tot op de 9 of 10 juni !

xxxx

ik wil ook heel graaag, maar t blijft best duur hmmm…
ga jij?

jaa ik ga ! ik ga alleen de workshop doen ‘voor de camara’ dus dat is in totaal voor mezelf volgens mij 35 euro en ik wil m’n mams meenemen gewoon omdat t me in me eentje niet erg gezellig lijkt :slightly_smiling_face:

Het lijkt me wel super leuk! Daarom heb ik ook mee gedaan aan de winactie want de kaarten zijn best wel duur. Ik zag dat Otto van den Toorn daar ook is, door hem ben ik gescout met model in 1 dag haha!

Je kan ook alleen een entree kaartje, dat is 15 euro en dan kan je volgens mij wel gewoon naar die scouts, is voor het eerst dat ik ga dus vind het helemaal leuk !

Ohh superleuk ! dat kijk ik altijd hihi, misschien heb ik je dan wel gezien ! :grinning:

Zijn er nog mensen die al is geweest zijn ? Ben benieuwd hoe het is ?
heb je soort kraampjes ofzo dat je heen kan naar die scouts of moet je het geluk hebben dat zij naar jou toe komen ?

ohh dat is zo leuk, ben altijd heel jaloers op iedereen die daar gescout word zegmaar :4

Echt waar? Dat is dan niet zo duur. hmm ga toch nog maar even kijken haha…

Ik ga 9 juni :slightly_smiling_face:. Heb trouwens een kaartje te koop via Marktplaats voor 5 euro, iemand interesse? Ik doe gewoon een basic tanktop aan met een lichte spijkerbroek + hakken, neem platte schoenen mee. Ik doe geen make-up op, doe ik nooit…
Ben al model: www.wix.com/mariettewijnstra/mariettewijnstra .
Gaan geen workshops doen omdat ik de ervaring en zo zeg maar al heb :slightly_smiling_face:. Ben 2 of 3 jaar geleden wel naar Summer Xperience gegaan, weet niet of dat hetzelfde is…

Voor meer info: note!

Jaa dat is dan het goedkoopst, zonder workshops !

Ik zou vorig jaar naar Summer Xperience gaan, helaas ben ik nogal ziek geworden dus het ging niet :frowning_face:

Noveaunouvelle,
wauw mooi meisje ben jij !
mag ik je vragen hoe lang jij bent ? Ben daar nogal onzeker over ben geloof ik beetje aan de kleine kant ?

@xMissT Dankjewel! Doet me goed op deze avond ^^. Ik ben 1.70, niet zo groot dus.

ik doe denk ik een korte broek, met een huidskleurige panty (beentjes warm houden) een tanktop en hakken (Balarina’s in tas)

Weet dat t koud word maar vind mezelf al snel wat dikker lijken in een lange strakke broek.

Mag ik vragen hoe jij zeg maar model bent geworden? Eerder dacht ik dat ik nooit model kon worden maar na dat model in 1 dag ben ik toch wel een beetje nieuwsgierig haha

ohh oke ja ik ben 1.75
maar had ooit is wat foto’s opgestuurd naar een modellenbureau en kreeg terug dat ik aantrekkelijk meisje was maar dat ik iets klein was hmm… :frowning_face:

@xxlottes een paar jaar geleden deed ik voor het leuke samen met mijn nichtje een fotoshoot, geschoten door mijn oom. Toen bleek het dat ik het best wel leuk vond om te doen en ik zocht er wat meer informatie over. Later had ik mijn tweede fotoshoot, een fotograaf vond mijn foto’s van mijn eerste shoot mooi en wilde graag met mijn shooten. Zo bouwde ik het eigenlijk op. Het is veel oproepjes bekijken van fotografen in het begin (nu doe ik het nog steeds wel eens) en uiteindelijk wordt je steeds vaker gevraagd door fotografen en opdrachtgevers.
Ik heb ook catwalk gedaan een aantal keer en tweede betaalde opdrachten. Ben al voor de derde gevraagd.

Wil je nog meer weten? :slightly_smiling_face:

Je hebt echt wel de goede lengte meis! Gewoon naar andere bureaus sturen.

Okee bedankt! Ik zal ook eens een beetje gaan zoeken op internet enzo maar dat is allemaal nog niet zo makkelijk.