Düsseldorf aanraders

Hai lieve mensjes :3

Ik ga vrijdag met school naar Düsseldorf, en ik vroeg me af of jullie nog dingen weten waar ik sowieso heen zou moeten gaan. Of wat volgens jullie echte aanraders zijn.

Xx,

Kerstmarkt :slightly_smiling_face:.

Ik ben er pas geweest. De kerstmarkt moet je zeker gezien hebben en vooral de in suiker geroosterde amandelen moet je geproefd hebben! Ik en m’n vriend waren zo verslaafd dat we 1 kg mee naar huis genomen hebben. Veel cultuur is er niet…Je moet zeker eens naar de kaai lopen, daar heb je een mooi uitzicht maar een bezoekje aan de Reintoren vond ik eigenlijk de moeite/het geld niet waard. Ga zeker eens op de königsallee kijken, daarrond bevinden zich ook alle winkelstraten.

Ik ben er vorige week geweest met zo’n reis van de ANWB. De winkels zijn leuk, je hebt van die warenhuizen zoals galeria (soort bijenkorf) en de H&M en Zara zitten rond de königsallee. En natuurlijk de kerstmarkten, die zitten op verschillende plekken in het centrum.

Ik was er afgelopen zaterdag, maar het was echt niet normaal druk!! je kon geen stap zetten of je botste alweer tegen iemand op. Zelf vond ik de kerstmarkten niet eens zo bijzonder…

Het was dan ook 't kerstinkopenweekend. Ik was er eind november en toen was er geen kat. De kerstmarkten zijn niet zò bijzonder maar welke is dat wel :grin: gewoon erg gezellig.

Als ik even gebruik mag maken van jouw topic (a):
Ik ga volgende week naar Oberhausen, hoe is het daar? Zijn er ook nog winkels naast dat grote winkelcentrum Centro?

Kerstmarkt!!!
Warenhuizen!

Eet een pretzel!!
Haha nee echt, goddelijk.

ik ga zaterdag :grinning:, ik ga denk ik naar de kerstmarkt en warenhuizen :’)

Cocktails drinken aan het water tijdens zonsondergang!
Ik ben er ook met school met school geweest, maar dat was voor kunst dus we hebben verder alleen musea gezien.

Dankjullie wel, ik ga morgen en heb ik ga zeker de kerstmarkt bezoeken!