Iemand die het wil uitleggen? ;p
Dit meisje is vrij bekend in Leiden, ze is al járen helemaal de weg kwijt. Behalve dat ze steeds over seks praat terwijl ze het vies vindt is ze ook erg agressief, en ze heeft inderdaad ‘gedragsstoornis NAO’ wat dit jaar zou zijn ontdekt waar ze erg trots op is en wat ze gebruikt als een smoes voor haar gedrag. Jammer dat haar ouders blijkbaar geen moeite of tijd hebben gestoken in de opvoeding van hun dochter. Hoorde trouwens vandaag van collega’s dat zulk gedrag in haar familie normaal is, tijd om Jeugdzorg in te schakelen…
Je bent toch hoogbegaafd, dan moet je dat wel weten!
Lijkt me vrij duidelijk, het meisje dat op die foto’s staat misschien.
maar er waren eerst toch foto’s van haar hoofd een meisje donker , beetje lang haar, maar is zij dat echt? want toen las ik weer dat iemand die foto’s gebruikte terwijl dat meisje op die foto dat helemaal niet was die dat allemaal deed
Nou krijgt dat persoon nog een persoonlijk topic over haar eigen. Please slotje, want dit bevorderd alleen haar gespam.
Ik snap echt nog steeds niet waarom ze geen IP ban krijgt en vooral op een forum als deze :S
Nou, je hebt t antwoord .
^Heeft ze al, voor zover ik weet, maar ze gebruikt andere IP adressen…
btw vind ik het wel achterlijk, dat Maums om het geringste een IP-ban kreeg, en zij nog steeds niet
Je wilt niet weten wie dat is.
Nja eigenlijk is het gewoon iemand die een sterke band met spullen heeft zegmaar.
Oh, doe niet zo dom. Gewoon 'n troll en maak er geen apart topic voor aan. Zo krijgen al die trolls alleen maar de aandacht die ze willen.
Eeen fetisj voor spullen in haar kut :'D
Karima is een troll hier op GS. Je ziet haar vanzelf voorbij komen. Hier hoeft niet echt een topic voor aangemaakt te worden. Die vraag kun je ook gewoon in het WJJNEEK topic o.i.d. stellen.
IS HET EEN VOGELLL, IS HET EEN VLIEGTUIG, NEEEEE HET IS KARIMA"S POES.
ehm ja. dat is onze themesong.
Je kunt 'n ip-ban omzeeeeeeeilen.
Laten we het daarop houden ja. :’)