Dus.. Wat doe je met liefdesverdriet?

De grote vraag van vandaag.
Wat doe je tegen liefdesverdriet?
Een tijdje geleden was ik met een meisje, ja ik ben ook nog gay, en ja… Nouja soms lopen dingen niet helemaal geweldig. Dus ik vind haar nog best wel geweldig, hoewel ik eigenlijk niet het gevoel heb dat ik haar wel ken want onze scharrelperiode bouwde in een maand op tot alsof we getrouwd waren en ging boem, in 1 week naar beneden.
Maar, conclusie, ik was niet leuk genoeg, dus.
Wat doe je, als je iemand nog zo leuk vindt, ookal haat je die persoon diep van binnen ergens?
Hoe hou je je gedachten weg bij diegene en zorg je ervoor dat je verder kunt met je leven zonder je er totaal kut om te voelen.

Ijs eten :slightly_smiling_face:

Heel hard meezingen met de radio! Oh en sporten werkte bij mij ook heel goed!

Een Grote bak chocolade ijs halen.
Drinken
Feesten
Dansen
Nieuwe mensen ontmoeten

En vooral omringt zijn door vrienden!

Ik speel liedjes en speel guitar heb al 2 liedjes wat over mijn verdriet gaat over die meid Losing it, en That girl,

Afleiding zoeken

Ik ga altijd heel veel tijd in mijn hobbys steken in mijn geval zowat de hele dag dansen en strechen maar als je bijv voetbalt met je vrienden naar buiten gaan en lekker hard tegen de bal schoppen

Afleiding zoeken
(Leuke) films kijken, muziek luisteren (geen zielige liedjes), uit, iets leuks doen met je vriendinnen ect.

Sporten, boeken lezen, muziek luisteren, films kijken, met vriendinnen afspreken, Ben & Jerry’s!

Kortom, proberen afleiding te zoeken, zodat je niet constant aan die persoon gaat denken.

En sterkte! x