Dus ik denk dat ik hem leuk vind.... EN NU?

Hiya Girls!

Ik heb ff een ander account aangemaakt voor dit topic, want ik weet dat vriendinnen van mij ook rondzwerven op girlscene en ik wil dit ff anoniem kunnen bespreken.

Ok, ik heb een jongen in mijn klas (5 havo) en ik noem hem voor het gemak even M.
Ik kwam vorig jaar voor het eerst bij M. in de klas en eigenlijk viel hij me totaal niet op, want hij is nogal verlegen. Nou is het geval dat ik ineens, sinds een paar weken, elke dag aan hem denk. Ik heb eigenlijk nog nooit echt een heel lang gesprek met M. gehad ofzo, maar ik praat wel soms met hem. Hij is echt een heel aardig en lief persoon, hij heeft leuke humor en we hebben een beetje dezelfde interesses. En ik vind hem ook aardig aantrekkelijk :slightly_smiling_face:.

Eigenlijk ben ik een beetje in de war, en waarschijnlijk is mijn verhaal ook een grote warboel, dus bij deze: sorry! dan nu weer verder.

Eigenlijk wil ik heel graag meer met hem omgaan en misschien met hem daten, maar ik heb een confession: ik heb nog nooit een vriendje gehad en nog nooit gezoend! (Ik ben 16 jaar). Ik ben denk ik ook een beetje klunzig als het op jongens aan komt. Vorig jaar bijvoorbeeld, had een vriend van M, genaamd D, mij uitgevraagd, en ik was zo geshocked dat ik zei: “Euhm… ik denk niet echt dat dat een succes word…”.

I know…ZO LULLIG! ik weet nog steeds niet wat me bezielde. Maargoed, ik heb dus het idee dat D dat heeft verteld aan M en dat M nu niet snel uit zichzelf zoiets aan mij zou vragen. En daarbij komt dus ook nog dat hij volgens mij totaal niet bezig is met meisjes/ daar nu nog geen behoefte aan heeft. Ik merk wel vaak dat hij zonder reden zich omdraait en naar me lacht… is dat een teken dat hij me leuk vind?

Oh help me please! I’m lost! Sorry voor het warrige verhaal!

Xxx LovelyB :flushed:

Dit, en ik vind het ook heel normaal dat je op je 16e nog nooit hebt gezoend. Dat zou geen reden moeten zijn om je te beperken.

Sorry, dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde dat hij misschien denkt dat ik onaardig ben en dat dat misschien de reden is dat ik nooit echt een gesprek langer dan 20 seconden met hem heb…

Zorg er voor dat je op de een of andere manier aan zijn nummer komt en vraag om het ‘huiswerk’. Je geeft zelf al aan dat jullie dezelfde interesses hebben dus daar kun je daarna over praten als het gesprek dood loopt. Reageert hij ongeïnteresseerd, dan heb je gelijk een antwoord. (:

Zorg er voor dat je op de een of andere manier aan zijn nummer komt en vraag om het 'huiswerk'. Je geeft zelf al aan dat jullie dezelfde interesses hebben dus daar kun je daarna over praten als het gesprek dood loopt. Reageert hij ongeïnteresseerd, dan heb je gelijk een antwoord. (:
Goed idee! Ga ik uitproberen.. Maar het is wel een beetje lastig met mijn vriendinnen als ik zeg maar een vriendje heb, want een paar zijn erg gelovig (Islam) en altijd als we het over jongens hebben is het een beetje akward omdat zij niet echt op zo'n manier met jongens mogen omgaan... Aan de ene kant heb ik zoiets van fack it het is mijn leven maar aan de andere kant wil ik ze ook niet kwijt omdat ik denk dat ze het niet vinden kunnen om op zo'n manier met een jongen om te gaan zegmaar... :frowning_face: dillemmaaaaaaaa :rage:

Je hebt gelijk, het is jou leven. Gewoon doen wat je zelf wil! Als jou vriendinnen niet meer met je om willen gaan vanwege de manier waarop jij met die jongen om wil gaan, ook al hebben ze een ander geloof, dan zijn ze 't echt niet waard. Praat er anders met ze over? Vertel ze over hem en vraag hun om hun mening? Misschien valt 't allemaal wel mee! :wink:

Ik ben iets jonger en zit in precies hetzelfde schuitje…
Misschien kan jij hem uit vragen?
En gewoon iets langer met hem praten.

Zorg zoals al genoemd dat jij aan zijn nr, komt.

En ga appen als je het eng vind begin het gesprek dan met een vraag, zo kan je het gesprek aan de gang houden.

Heel veel succes.

De meeste jongens op die leeftijd zijn wel geintereseerd in meisjes (sommige iets meer dan andere) ook jongens waar je het niet van verwacht