Durven, of niet?

Knappe dj uit de club waar ik enkele weken achtereen ben uitgeweest geraakt maar niet uit mijn hoofd.
Na week 3 is hij (hij die onbereikbaar lijkt) dan toch mee mijn kamer opgeweest en blijven slapen.
Laat ik even een verduidelijking geven dat het hier enkel om slapen ging (geen seks).
Wel was hij (hij die nonchalant en antivrouw lijkt) extreem lief door met me een hele gezellige, grappige babbel te slaan, me heel lief te zoenen en extreem schattig te knuffelen. toen het tijd was om op te staan is hij wel nog 2 uur langer blijven liggen en heeft hij wel 5x vermeld dat hij niet wou opstaan omdat hij het veel te fijn vond. 's avonds ben ik dan uiteindelijk terug naar de club geweest maar omdat het toen weekend was heb ik niet de kans gehad om met hem te praten wegens veel te druk. Ik ben dan ook vertrokken zonder iets te zeggen. (waar ik nu enorm spijt van heb).
Hij heeft me dan ook op fb achteraf gezegd dat hij het jammer vond dat ik niets meer ben gaan zeggen.
Ik heb hem dan ook in een mailtje duidelijk gemaakt dat dat kwam doordat ik verward was en me een beetje schaamde aangezien ik diegene was die hem mee naar de kamer had gevraagd. Iets wat ik nooit zou durven. Hij heeft me dan ook geantwoord dat hij ook helemaal niet iemand is die bij iemand zou gaan slapen (ookal gebeurd er helemaal niets verkeerd). Hij wist zelfs niet waarom hij dit had gedaan…
Hij beweerd bij hoog en laag dat hij helemaal niet het type is dat bij andere mensen zomaar voor de lol gaat slapen en laat staan seks hebben. Eerlijk gezegd geloof ik hem wel… Hij is het soort dj dat in het weekend ganse avond/nacht achter zijn pc en mengpaneel staat en geen kick geeft buiten om naar toilet te gaan en iets nemen om te drinken. Daarom dat het me verwondere dat hij die donderdagavond zo veel achter zijn discobar is uitgekomen en langs me is komen zitten, met me heeft gedanst en me zelfs op zijn schoot genomen.
Nu na het mailtje dat ik hem had gestuurd over mijn schaamtegevoel en dat ik er toch wat mee in mijn maag zit (ik vrees dat er lichtjes kriebels aan het ontstaan zijn) …
Hij vond ook dat ik er niet mee in mijn maag mocht zitten en dat ik daar altijd meer dan welkom was.
Ik heb hem daar dan nog een kort mailtje op geantwoord en heb er niets meer op terug gehad.
Terwijl ik eigenlijk wou vragen aan hem (aangezien hij op maandag en dinsdag normaal bij zijn ouders in antwerpen verblijft) of hij volgende week geen zin had om eentje te komen drinken op mijn kosten aangezien ik dan naar mijn nicht in antwerpen ga en die daar op kot zit. Hij woont er maar een kwartiertje vanaf van de studentenbuurt.
Nu is dit mijn enige mogelijkheid om hem nog te zien tot midden zomervakantie aangezien zijn club waar hij ook dj is aan de zee is. En ikzelf van limburg ben …
Zou ik hem dat durven vragen of hij dan iets komt drinken? ja of neen?
En indien hij niet meer zou antwoorden, zou ik dan mijn stoute schoenen aantrekken en hem toch nog een extra berichtje doen om dit te vragen??

Pllsss hoe meer raad, hoe beter ik me voel

Ik zou het gewoon doen. Niets te verliezen toch?

Vind jij van niet infinity?

Ik ben op dat vlak nog al een zeer onzeker mens en aangezien ik in de zomer daar op vakantie ga, zou ik hem niet graag tegen komen met een beschaamd gezicht moest hij me negeren via bericht of me afwijzen …

Ik ben zo iemand die dan denkt: ‘Jammer dan, dan leer ik je wel beter kennen, en misschien wil je dan wel met me uit’

Maaroed, dat ben ik.

Nee heb je, ja kun je krijgen :wink: .

Mijn vorig bericht is gisteren morgen verstuurd en heb vandaag nog steeds niets terug gehad via facebook. en hij is online geweest want heeft er een foto opgezet van zen dagje uit naar een pretpark …

Zou ik er niet te zwaar aan tillen?

Je moet je niet te druk maken… Je girlscene naam is tenslotte yolo!

ja daar heb je wel gelijk in.
Maar enkel op dat vlak ben ik niet een yolo type!

uit sommige zaken denk ik dan weer dat er misschien wel interesse is, maar uit andere zaken denk ik dan weer niet.
Wat denken jullie?

zijn hier zo weinig mensen aanwezig die hun mening durven geven over de mogelijke interesse van hem in mij, of geen interesse??

Tja…hoe moeten wij dat weten? Ik zou hem mee uit vragen, dat is mijn mening.

zoals hiervoor al gezegd, nee heb je ja kun je krijgen!
hij heeft toch wel laten blijken dat hij je een leuke meid vind? althans in mijn ogen dan. Neem het initiatief de meeste jongens kunnen dat erg waarderen.
En als hij niet wilt, dan niet. His loss toch?

Aangezien jij er geen probleem in ziet :stuck_out_tongue:
geef me eens een hint hoe ik het zou sturen ? aangezien hij nog steeds niet heeft geantwoord …

‘Hee, heb je zin om een keer samen iets te gaan drinken?’

mssh een beetje te spontaan aangezien hij aan de andere kant van belgie woont … kwou hem eigenlijk gewoon voor dinsdag in antwerpen vragen aangezien ik er dan toch ben … Maar weet niet hoe ?

Heb je nou serieus twee topics over dezelfde jongen?

Ja misschien moet ik het dan toch maar overwegen.
vind het gewoon vreselijk omdat hij op het vorige niet antwoord dat ik dan weer opnieuw moet sturen :flushed: