durf niet

hee

ik ga vaak naar snowworld snowboarden deze zomer en daar zie ik vaak leuke jongens vooral 1 die ik nu al 2 keer ben tegen gekomen maar ik durf tegen geen enkle jongen iets te zeggen want mssn is hij wel duits of engels of frans ofzo

maar die en leuke jongen de ik al 2 keer ben tegen gekomen is wel nederlands daar was ik al achter maar hoe moet je nu zoon praatje beginnen met zoon jongen?? :face_with_raised_eyebrow:

xoxoxo

zeg iets van: jij bent hier ook vaak hè?

maar klinkt dat dan niet dom ik ken hem eigelijk helemaal niet en dan vraag ik op eens jij ben thier ook vaak he?

het helpt als je zélf nederlands leert

ehm, gewoon hoi? Lijkt me toch dat de meeste jongens Nederlands zijn :slightly_smiling_face: ? Maar anders geef je een complimentje over zijn jas ofzo, dan voelen ze zich gevleid en dat vinden ze altijd leuk :stuck_out_tongue:

misschien of hij hier wel vaker komt? en iets van wow wat kun je dat goed? (als hij het goed kan natuurlijk :stuck_out_tongue:)

ja hij kan het wel goed :relieved:

vraag of hij je iets kan leren ofzo?
een truc op je snowboard ofzo?
en dan kan je heel vaak tegen hem aanvallen :relieved:

Zou je niet eerst gewoon oogcontact maken? Dan vind ik het meestal makkelijker. Hem gewoon aankijken, je wenkbrauwen omhoog doen ofzo en glimlachen. Als ie zeg maar ook contact met jou maakt en teruglacht, nou dan kun je wat tegen ‘m zeggen. Desnoods gewoon je hand uitsteken en jezelf voorstellen :’). Gewoon een beetje spontaan zijn, niet al te veel nadenken. Doen wat in je opkomt. Je ziet vanzelf wel wat zijn reactie is, en is die niet wat jij had verwacht, nouja dan is er nog geen man overboord.

media, film en muziek?