Durf niet?

[i]Er is een jongen waar ik een crush op heb, en hij vind mij ook leuk. Alleen hij vroeg me net op msn of ik naar hem toe wilde komen vanavond… nou vind ik het niet erg om af te spreken met hem, maar al gelijk alleen met hem enzo, al die keren dat ik wel met hem afsprak was er een vriendin bij, dat is nu al 2 jaar zo, dat we af en toe afspreken enzo, maar tot nu is er dus nog niks gebeurd. hij is namelijk iemand die wel eens ooit heeft gerookt en buiten is enzo, dus als ik dan met hem heb, durf ik dit ook niet aan mijn ouders te vertellen, omdat ze hem dus zo kennen, als een rokend iemand. ook al doet hij dat nu niet meer, ik zit daar eigelijk best wel mee dus al het advies is welkom!

alvast bedank, x[/i]

Je vind hem leuk en hij jou. Wil je daar niet verder in?
Ik was naar hem toe gegaan :3

Heb schijt aan iedereen en alles, en ga naar hem toe als je hem leuk vindt. Stel hij wordt je vriendje, moet je toch ook durven om naar hem toe te gaan.

:darth:

Gaan met die banaan.

Wat is er erg aan een rokend iemand?
Ken zoveel jongens die roken en dat hoeven dat niet direct bad boys te zijn of hoe jij daar over denkt ofzo…

idd. en als het wat word, dan kan je hem toch voorstellen aan je ouders. dan weten ze dat het geen schoffie is ofzo.

Nou woeeh hij heeft gerookt en komt wel eens buiten… echt een misdaad joh :x

Haha, dat dacht ik ook.

Ik bedoel; kom op zeg! Je kent hem twee jaar! En als je dus nooit afspreekt met hem, dan gebeurt er ook niks, nee. En zolang hij lief en goed voor je is, hebben je ouders toch ook niks te klagen?

haha okee dankje xD, enn… ik heb er geen problemen mee dat ie rookt trouwens, maar my parents :cold_sweat:

Van langs de weg fietsen krijg je ook longkanker.(althans het zou me niks verbazen)

Nou ik zou er ook heen zijn gegaan :stuck_out_tongue:
en ik snap dat van jou ouders want mijn ouders hebben precies hetzelfde :blabla1:
maarja suc6!

Gewoon gaan, en je zult zien dat je in het vervolg makkelijker op mensen afstapt gewoon naartoe gaat!