Durf niet!!!

Hallo meiden.
Heb even tips nodig.
Ik ben 13 jaar en bijna 14.
2 weken geleden heb ik Nike schoenen gekocht met een hak.
Het is best wel breed en niet echt opvallend maar het is wel logisch dat het op hakken is.
Ik ben al 1m75 ( best wel groot ).
Ik durf in het weekend mijn hakken wel aan te doen.
Maar op school durf ik niet
Omwege kritiek,…
Mijn vriendinnen gaan me beginnen te zeggen dat ik al groot genoeg ben en al die kleine dingetjes.
Hebben jullie tips?
Wat vinden jullie ervan?
Durven jullie?

Bedankt meiden
XOXO
Een beschaamd meisje

Schijt hebben aan die kritiek. Als jij het echt mooi vind en het wilt dragen, dan hebben anderen daar niks mee te maken.

ik zou zulke schoenen nooit van mn leven durven dragen.
maar dat is vooral omdat ze lelijk zijn.

om je lengte moet je t niet laten.

gewoon doen, jij kan er toch ook niks aan doen dat je al best lang bent. en als jij het moet vindt, moet je gwn schijt hebben aan de rest.

Dankjullie meiden!
En ja ze zijn wel heel mooi ( vind ik toch )
Thanks kusjes xoxo

Als ze kritiek hebben zou ik gewoon zeggen: “Gelukkig draag ik ze en jij niet”. En verder niet in discussie gaan.

Niks van die kritiek aantrekken joh! Het gaat erom dat JIJ ze mooi vindt en als JIJ ze wil dragen, dan doe je dat gewoon.

Ik was toen ik 13 was even lang als jij en droeg soms hakken van 7cm. Je draagt de kleren die je draagt voor jezelf, niet voor anderen (hoop ik) dus waarom zou je je iets aantrekken van wat iemand van jouw schoenen denkt?

Wat kan jou het schelen wat mensen om je heen zeggen! Zolang jij je er goed bij voelt moet je het gewoon doen. Als jij het leuk vind en je vrienden niet, dat is echt hun probleem. Als ze gaan zeuren of kritiek hebben, trek je er niks van aan!!

Gewoon doen wat jezelf wilt en waar je je prettig bij voelt.

Je vriendinnen hoeven toch niet op de schoenen te lopen? Ik heb dezelfde lengte als jij, en ik draag ook hakken van twaalf centimeter als ik dat leuk vind, niets om je voor te schamen :wink:

De schoenen van de link hebben niet eens echt een hak, meer een verhoging. Gewon lekker dragen.

Als jij ze leuk vindt moet je ze gewoon dragen! En je verder niks aantrekken van die kritiek. Jij draagt ze immers en zijn niet.

Ik draag het liefst hakken ook al ben ik lang. Dikke vinger naar de mensen die dit niet vinden kunnen, gewoon dragen die handel!

Dat is zo’n automatische link van GS, niet de schoenen van de TS.

Ik zou ze ook dragen!

Ik zou ze gewoon dragen, maar niet t vaak. Dit omdat je volop in de groei bent en op hakken lopen dan niet goed voor je is. Dus niet elke dag aantrekken.
Maar gewoon schijt hebben aan de rest. Het gaat erom dat jij het mooi vindt, als je vriendinnen het niet leuk vinden jammer dan, zij dragen vast ook wel eens iets wat jij niet mooi vindt, dat boeit toch helemaal niet?