durf niet? of wat is het?

hallo meiden

Ik ben nu al bijna 8 maandensamen met mijn vriend. Alles gaat super, hier en daar wel eens een ruzie maar voor de rest is het echt top. Nu willen we verder gaan voor de eerste keer. Ik wil echt waar verder gaan ik wil met hem intiem zijn maar elke keer als hij bijvoorbeeld een tip geeft dat hij wilt dat ik iets bij hem doe klap ik dicht. Ik weet niet hoe dit komt. Ik wil echt sex met hem hebben maar ik begrijp ook wel dat je vriendje bevredigen er bij hoort maar om de een of andere reden val ik dan helemaal stil. Terwijl hij mij al zo vaak heeft gevingerd. Ik ben echt klaar om sex te hebben alleen weet ik niet echt wat er mis is met mij dat ik niks doe bij hem.

Iemand enig idee hoe dit komt? of wat ik er aan kan doen?

http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/sexvragenhelp-90069.0.html

Hoe oud ben je?
Ik denk eerlijk gezegd dat je er toch nog niet klaar voor bent. In ieder geval niet voor echt seks, dan reken ik voorspel even niet mee als ‘echte’ seks. Ik denk dat je je eerst op je gemak moet voelen om hem te bevredigen en dan pas denken aan seks hebben. Ik denk dat je er niet veel aan kunt doen, maar dat het vanzelf wel komt. Of eens je gedachtes aan de kant zetten en het gewoon doen.

Dat vind ik dan weer een beetje vervelend om te lezen. Je moet vooral doen waar jij je prettig bij voelt en dat niet alleen maar doen omdat het zogenaamd ‘zo hoort’. Het klinkt eerlijk gezegd ook niet alsof je er echt klaar voor bent.

!!

Praat erover met hem, en vraag of hij je wilt helpen. Of je bent er nog niet klaar voor.

Ik zou er met hem over praten, misschien kan hij je wel helpen en gerust stellen.

kellll 8 jaar samen? hoe oud denk je dat ze is ze is der echt wel klaar voor weet ze goed genoeg zelf hoe weet jij dat nou?

8 Maanden, lijkt me. Daarbij, haar leeftijd en de duur van de relatie bepaalt niet of ze er klaar voor is of niet.
Gebruikalsjeblieftinterpunctie

het lijkt me pittig logish dat ze denkt dat ze er nog niet klaar voor is. Als je 8 maanden een relatie hebt voel je vanzelf of iets goed voelt of niet.

Uhm waarom moet je zo reageren? Zij vraagt om advies en ik probeer haar te helpen. Als ik het zo lees denk ik niet dat ze er klaar voor is en dan zeg ik dat in mijn reactie. Ik zeg niet dat ik dan meteen gelijk heb en TS hoeft ook niet naar mij te luisteren als ze dat niet wilt. Ik probeer gewoon te helpen.

Dankje voor je reactie :grinning: heb er uiteindelijk toch over gepraat met hem en ik denk dat het te maken heeft met een slechte ervaring van een ex. Hij heeft mij onmiddellijk gerust gesteld en gezegd da we het op mijn tempo doen :grinning: x

Ik vroeg gewoon om jullie mening hoor :grinning: het is opgelost nu ik heb er met hem over gepraat ookal durfde ik eerst niet toch bedankt :grinning:

Dat is belangrijk, fijn dat hij er begrip\respect voor heeft.