Durf niet meer naar school

Hee meiden,

Ik zit de laatste tijd nogal in de put, een tijdje geleden, heb ik met de ex ( y. )van een vriendin ( D.) van mij gezoent, ik heb zeker een maand ruzie gehad met haar daarom, maar iedereen zei dat ik me er niks van moest aantrekken. Nu heb ik afgelopen zaterdag met een jongen ( L.) gezoent, waar een vriendin (J.)van mij mee bezig was, die jongen(L.) bleef wou bij mij blijven slapen, is ook gebeurt, alleen heeft hij met een vriend beneden in de garage geslapen en ik mt een vriendin(s.) gewoon boven, we waren van te voren opstap geweest, en waren elkaar de heletijd aant “irriteren” ( ik en L) toen we terug naar huis gingen, heb ik met hem gezoent, en uiteindelijk is er ook nog meer gebeurt, ( mondwerk ) ik heb altijd al een zwak gehad voor die jongen en hij voor mij, iedere keer als we samen zijn, word er wel gezoent. Maar nu zijn al mijn vriendinnen superkwaad op mij, en ik durf niet meer naar school, ik heb tegen die vriendin gezegt waar die jongen mee bezig was, dat hij bij mij heeft geslapen, en dat we hebben gezoent, maar de rest niet, ik hoef toch niet in detail te vertellen wat er is gebeurt? nu belde die vriendin (D.) mij net op en ze zat al smsjes te sturen van waar ben je mee bezig, en al de andere meiden waarmee ik omging op school zaten erbij, iedereen bah bah en je bent geen vriendin meer, en vieze hoer enzo te roepen. Op hyves hebben ze bij een foto, waar ik ook opsta allemaal vervelende dingen zoals als je je haar kent hou je vriendje dan maar in de gaten etc. Ik heb mijn nicht alles vertelt, zei is namelijk bevriendt met die 2 jongens ( y,L) dat zijn trouwens ook weer vrienden van elkaar, en zei zegt dat D enz haar kop moet houden, Ik zit echt niet lekker in mijn vel en weet echt niet wat ik moet doen. Iemand mischien wijze raad?

Uhm tja, niet zo slim van je… Als je zoent met een jongen waarvan je weet dat je vriendin hem leuk vindt maak je eigenlijk een keuze: je kiest voor de jongen in plaats van de vriendschap met je vriendin… en dat is je eigen schuld. Ik vind het kinderachtig hoe ze reageren, ze zouden er ook normaal met je over kunnen praten…maar ik vind het wel erg dom van je, sorry. Mijn wijze raad is: niet meer zoenen met jongens die je vriendinnen leuk vinden. Heb ik geen respect voor.

Trouwens, hoezo ben je niet samen met die mondwerk-jongen dan? Als je toch een zwak voor hem hebt en omgekeerd…?

sorry maar ze hebben wel een beetje gelijk. Je moet gewoon nooit met de ex van je vriendin zoenen.

Sorry dat ik het zeg, maar je doet het toch echt zelf.
had je maar beter moeten nadenken voordat je datsoort dingen gaat doen.
Totaal geen medelijden voor je, sorry.

Waarom heb je het dan gedaan? En heb je spijt?
Ik vind het wel beetje lullig van je vriendinnen ook. Maar natuurlijk vooral heel dom van jezelf. Alleen denk niet dat je daar veel aan hebt als ik dat zeg.

Ben niet samen met die jongen, omdat hij niet te vertrouwen is ( niet dat ik dat wel ben ) en opdat hij regelmatig harddrugs gebruikt ( pillen etc )
Ik heb er zeker spijt van, normaal praten met mijn “vriendinnen” is niet mogelijk, ik heb mijn beslissing al gemaakt. Bedankt voor jullie reacties!

Maar zelf voel je je er natuurlijk ook niet prettig bij!

Hoe het nog goed kan komen: ga je excuses aanbieden, bij allebei de vriendinnen…
Als je dat niet in real life durft, koop een groot chocolade-hart ofzo met een briefje erbij dat je haar niet om wil kopen, maar dat het je echt spijt en leg uit dat je dom bent geweest enzo…
Veel succes!

sorry dt ik het zeg maar vind het een beetje dom van je …
je zoent niet met een jonge ( jongens) waar je vriendinnen al mee bezig zijn how cute ze ook zijn …
maar ik zou gewoon vertellen dat het je echt spijt ( ef een tip JE MOET HET WEL ECHT MENEN anders kan je het netzo goed niet zegge ) …
zeg gewoon dat het je spijt…
willen ze het niet accepteren laat het dan ef rusten …
en als ze echt wat voor je betekenen dan moet je gewoon hun vertrouwen terug winnen wand die is er volgens mij ook niet meer voor de volle 100 %

nou jaa succes :slightly_smiling_face:

xx

-

wat is je beslissing dan?

als je gaat flirten met de ex van je vriendin, zal je vriendin altijd wel een gevoel nog daarbij hebben hoor.

het is wel lullig voor je vriendin, maar aan de andere kant; het is niet voor niets haar ex denk ik? en als jullie elkaar écht leuk vinden moet je niemand ertussen laten komen & gewoon voor elkaar gaan!

kijk wat je vriendinnen doet, omg dat noem ik geen echte vrienden:O

Ga op zoek naar andere vriendinnen

ik wil niet lullig doen maar,
je hebt wel een beetje de hoer uitgehangen niet?
vriendjes van vriendinnen zoenen enzo,
ja ik snap dat je een ‘zwak’ hebt voor hem, maar alsjeblieft zeg,
zou jij niet kapot boos zijn als ineens iemand van jouw vriendinnen met een jongen zoent die jij leuk vind?

jatoch?

alleen vind ook wel dat je vriendinnen wel heel kinderachtig reageren

wat zeiken die wijfen. ze hebben toch niks met die gozers WTF.
Als ze een realtie zouden hebben met ze dan zou ik zeggen OKAY ze hebben gelijk.

Wat zou jij doen? als een van je vriendinnen gaat zoenen met DE jongen die jij al maanden leuk vind, niet echt awesome of wel dan?