Durf mezelf niet te laten gaan

Ik vind een jongen heel erg leuk. Een tijdje geleden hebben we tegen elkaar gezegd wat we voor elkaar voelde (alleen bijna niemand anders weet het). Daarna zijn we naar de film geweest en hebben we ook gezoend en het voelde allemaal goed. Vandaag zouden we in het tussen uur eventjes met zijn tweeen gaan wandelen. Ik zou net doen of ik naar me kluisje moest en we zouden em dus peren. Uiteindelijk heb ik dat niet gedaan, omdat ik mezelf gewoon niet durf te laten gaan in de liefde (het is keertje helemaal fout gegaan). De gevolgen hiervan zijn ook dat ik hem vaak laat wachten als hij wat wilt afspreken. Wat moet ik doen? Want ik wil hem niet kwijt…

srry voor spelfoutjes

Is het met iemand anders fout gegaan? Bedenk dan dat hij die iemand niet is, de kans dat hetzelfde zou gebeuren met hem is dus klein. en DOE HET GEWOON! Je zegt dat het goed voelde om met hem te zoenen, dus doe het gewoon! bedenk je wat je allemaal te verliezen hebt… waarschijnlijk veel te weinig om niet met hem mee te gaan om iets leuks te doen… stiekem met zn tweeën peren, dat is toch gewoon leuk? Wees blij, lach, heb er gewoon plezier in, geniet van het moment (goh, ik klink als zo’n vreeeselijke feelgood pep-up prater… ieeh hahahaa) en als het uiteindelijk toch fout gaat ofzo (okee, wie weet, alles kan aaaltijd anders lopen maar no worries), bedenk dan dat fouten er zijn om van te leren, het zorgt er dus voor dat dat je in de toekomst niet, of iig minder snel overkomt. En vertel hem hoe je je voelt, over dat je je niet zo erg durft te laten gaan omdat dit en dat en blablabla. Het hoeft niet eens precies BAM zo’n zeurgesprek over wat je allemaal hebt meegemaakt, voorzichtig een beetje vertellen of hinten is al okee. Jongens houden van meisjes die weten wat ze willen(: